Seiko 7005-8062 - September 1972

Hoi,

Hier een prachtige Seiko 7005-8062 die ik weer terug in originele staat wilde brengen, maar eigenlijk ongedragen in mijn collectie blijft hangen. Dus ik hoop dat iemand van HF de fakkel wil overnemen. Wat nog rest is de originele band.

Merk en model: 7005-8062
Diameter: 38,5
Leeftijd: 1972
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: Nee
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden alleen verzekerd, afspraken zou kunnen in omgeving Zaanstad/Amsterdam
Conditie (krassen, werking etc): Nieuwe case + origineel glas (bij interesse heb ik ook nog de oude case + extra glas)
Soort uurwerk en kaliber: 7005

Vraagprijs: 185 (Ik maak hier 0,0 winst op, maar hoop dat iemand het een nieuwe toekomst geeft)

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

(upload://dJNWqHyahKGvm79bp2uaHRbS6Iu.jpeg)

![PXL_20240706_135744004.PORTRAIT~2|399x500]

Voor referentie mijn andere 7005:

Fijn weekend alvast HF

16 likes

Staat weer open.

2 likes

Bump

1 like

Ach nieuwe ronde en nieuwe kansen €175?

1 like