Seiko Astron 39mm ( SSJ005J1 ) black dial

Te koop een Seiko Astron 39mm met zwarte plaat van 25/10/2021 in perfekte staat met de onvermijdelijke lichte gebruikssporen op de sluiting ! In maart hier op het forum overgenomen van de eerste eigenaar ! Nieuwprijs 1700€ en mijn vraagprijs 1150€
Verkoop wegens weer wat anders gezien….

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: Seiko Astron (SSJ005J1)
Diameter: 39mm
Leeftijd: 25/10/2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Maart 2021
Factuur en/of certificaat: compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: liefst ophalen , verzenden op risico koper
Conditie (krassen, werking etc): perfekt met wat gebruikssporen op de sluiting
Soort uurwerk en kaliber: 3x22-0AC0
Vraagprijs: 1150€

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

19 likes

:up::arrow_up: Voor deze supermooie Astron ! Paar ruilvoorstellen gehad maar wil verkopen. Een fatsoenlijk bod mag altijd !

Net terug van vakantie en terug onder de aandacht deze Astron met een prijsdaling … 1100 euro !!! :wink:

Up , heb wat anders op het oog met nog een prijsdaling 1075€ !!! :wink:

:up::arrow_up: En de prijs naar de bodem 1025€ !!! :wink:

:up: , en goedkoper zal ze niet meer worden ! Begrijp niet dat ze nog niet verkocht is ? :thinking:

2 likes

En ook een kleine prijsdaling 999€😉

Up, en de prijs blijft 999€ ( geen inruil of ruil ) :sunglasses:

1 like

:up:, horloge wat ik op het oog had is verkocht , deze blijft nog even te koop voor deze lage prijs ! (999€)
Ruilvoorstellen genoeg gehad en biedingen maar nog niet de juiste ! Het is een fantastisch mooi horloge met overal waar je komt de juiste tijd ! :wink:

1 like

Up, nog steeds beschikbaar !:face_with_monocle: het perfecte horloge op reis . altijd en overal ter wereld de juiste tijd .:sunglasses:

2 likes

Up , en laatste prijsdaling 950€ !!! :face_with_monocle:

1 like

Up , wellicht laatste ! :thinking: