Seiko Astron GPS Solar Titanium SSJ007J1

Nu dan toch na lang twijfelen maar omdat er een nieuwe aankoop is en ik mijn collectie beperkt wil houden ( 1 in en 1 uit ) moet deze Super comfortabel en zeer lichte Seiko Astron er uit ! Altijd het juiste uur waar je je op deze aardbol je ook bevind ! DE Astron is in rotatie gedragen en heeft dan ook de gebruikelijke lichte gebruikssporen ! De Astron is nu 13 maand oud . ( Let wel enkel te koop en geen ruil !!! )

Ga ze dan ook zeer scherp geprijsd zetten en de prijs op 1050 euro zetten !!!

Merk en model: Seiko Astron GPS Solar Titanium SSJ007J1
Diameter: 39mm
Dikte: 12,3mm
Lug to Lug: 46mm
Gewicht: ongeveer 100 g
Waterdicht: 200m
Leeftijd: 09/01/2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Augustus 2023
Factuur en/of certificaat: Alles Compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full Set
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor ophalen , verzenden op risico koper !
Conditie (krassen, werking etc): normale lichte gebruikssporen op band en sluiting !
Soort uurwerk en kaliber: Solar Quartz 3x22

Vraagprijs: 1050€

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

11 likes

:up: , met deze topper , doe gerust een bod maar hou het netjes . :wink:

Up , en de prijs naar 995 Euro :face_with_peeking_eye: dat is 1105 euro onder de listprijs ! :wink: veel beter gaat het niet worden !!!

1 like

:up: , Begrijp niet dat de Astron nog niet verkocht is :thinking: , doe gerust een realistisch bod ?
Echt geen ruil deze keer ! :wink:

:up: , en de prijs naar :arrow_down: en de bodem is dan wel bereikt 950€ :face_with_peeking_eye: voor deze Astron met de perfekte maat 39mm ! :wink: Dit is 55% korting op Listprijs !!!:star_struck:

:up: , doe gerust een bod en geen ruilvoorstellen a.u.b. ! :wink:

:up:, de prijs blijft hetzelfde maar een realistisch bod is nog steeds welkom! :thinking: