Seiko Astron only

Neuuuuhhhhh

Plaatje tijd? Gewoon, omdat het nog?kan?

6 likes

Zomaar even een plaatje. Die anti reflex coating is waanzinnig goed. Anti scratch coating trouwens ook.:grinning:

4 likes

Seiko he

1 like

Zelf getest? Lekker hard op zitten krassen om te zien of er écht geen kras kwam?

1 like

Zo goed is ie waarschijnlijk ook weer niet, maar een gemiddelde desk dive doorstaat ie glansrijk. (Letterlijk :joy:)

1 like

Echt!

Er is een Astron familielid bijgekomen vandaag!
Het is er een die ik al eerder zag en heel mooi vond maar te duur.
Het is een mooie NOS, gevonden bij de juwelier en ik kreeg er een waanzinnige korting omdat ie al sinds 2017 daar lag. Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik daar ‘vaste’ klant ben en er regelmatig wat koop maar ook wel eens gewoon heenga om te loeren en kletsen.
Dus al wel een oudje, maar nieuw met 2 jaar garantie! Er zaten zelfs nog stickers op!

Foto’s!

!

Knap setje zo al zeg ik het zelf!
Misschien het begin van een verzameling??..

13 likes

Mooi hoor…:grin:

1 like

Niks mis mee​:+1::+1:

1 like

Haha. Ik heb even niet zitten opletten! Zo heb je er twee … :joy:
Mooi setje zo, één op sjiek en de ander wat sportiever. Voor elke gelegenheid een Astron.

Van harte met je nieuwe aanwinst … :ok_hand:

Zag ik jouw squale te koop staan ?
Heb je andere plannen ?

1 like

Klopt! :wink:

Het eerste plan is al in het water gevallen. Ik had al een tijdje mijn zinnen gezet op een bijzondere Squale Matic maar die is verkocht, inruilen was helaas geen optie. Een Astron staat ook nog steeds op het netvlies! De SSH003 die bij Jaap ligt, is helaas buiten budget … misschien de SSE161 weer. Die heb ik toch bijna een jaar gehad, dat zegt wel wat. Een Astron is gewoon fraai, heel fraai!

Verder kan het ook zomaar zijn dat ik de 1521 nog een half jaar om de pols heb.

1 like

9 likes

7 likes

6 likes

Die heeft ook wel weer wat zeg.

2 likes

Zwart, wit … ying, yang … bevalt 't setje nog @Traveler?

Uit de oude doos, voor de sfeer … :wink:

3 likes

Jazekers!
Heb nog steeds de witte om, die draagt lekker licht, voel ‘m bijna niet aan de pols.

Ben door aan het speuren naar Astrons, maar ze zijn bijna allemaal met meer dan 1 subdial en ik zoek ze met 1.

1 like

Zonder kan ook he.

2 likes