Seiko Astron SSE 161J1

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (geen ruil): mijn Astron SSE 161J1. Volgens diverse HF-leden de meest “draagbare” Astron. Mooie diepzwarte wijzerplaat met ragfijn streeppatroon, eenvoudig doch smaakvol van ontwerp en je kan ook erg goed zien hoe laat het is op dit model. Het horloge dateert van 2018, er is zeker een eigenaar vóór mij geweest, maar enige draagsporen zijn aan dit klokje niet te vinden (althans: ík zie ze niet). Heel nette staat. Tja wat er verder nog over aan te prijzen? Hij lijkt wellicht flink, maar draagt heel comfortabel op mijn pols (ca 18cm). Erg net afgewerkt, die kast. En verder? Saai ding, nooit eens gelijk moeten zetten of zo, altijd precies op tijd. Wel érg makkelijk anderzijds.

Merk en model: Seiko Astron SSE 161 J1
Diameter: ca 47mm
Leeftijd: oktober 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): februari 2022
Factuur en/of certificaat: (verlopen) Seiko garantiekaartje
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set, zie foto’s. Alleen franstalige handleiding aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: verzenden kan, wel alleen extra verzekerd
Conditie (krassen, werking etc): ding loopt hinderlijk precies op tijd, onbeschadigd
Soort uurwerk en kaliber: 8X22 0AL0
Vraagprijs: 850
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes

En hup, eenup

1 like

en op naar de beslissende ronde: wie wordt de slimste astronaut?

1 like