Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil: evt. Inruil DAC zoals Pink Faun 3.32, van Medevoort da466 of gelijkwaardige kwaliteit. Verkoopprijs is inruilwaarde €225, bijbetaling mijnerzijds.
Merk en model: Seiko EL330
Diameter: 38,5
Leeftijd: 1972
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Factuur en/of certificaat: -
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele metalen band en gedragen leder Happel band
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur afhalen, evt verzenden
Conditie (krassen, werking etc): zeer mooie vintage staat.
Soort uurwerk en kaliber: 3303-8080E
Vraagprijs: €225
Wegens te weinig draagtijd en nieuw spaardoel te koop in zeer mooie conditie gezien de leeftijd. Prachtige Seiko met originele prisma glas.
Evt. Scratches in glas zijn vast met geduld te verwijderen. Mij heeft het niet gestoord. Het is een prachtige klok die nog best mooi de tijd houdt. Mechanisch, aangedreven door batterij. Voorloper quartz. Voordelen van de batterij en lekkere smooth secondewijzer.
Let op!
Metalen band is voor de klein pols <17,5 cm.
Model:
SEIKO 3303-8080E EL-330
Country/Region of Manufacture:
Japan
Watch Shape:
Round
Case Color:
Silver
Style:
Casual
Case Material:
Stainless Steel
Movement:
Electric
Band Material:
Stainless Steel
Features:
12-Hour Dial
Year of Manufacture:
1970-1979
Case Finish:
Polished
MPN:
Does Not Apply
Band Color:
Silver
Display:
Analog
Lug Width:
18
Brand:
Seiko
Case Size:
38.5 mm
Face Color:
Green
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).