Vintage Seiko Only (Deel 1)

Deze is er ook zoals Koekoek al aangaf, maar dan met een lederen bandje de SRB031

1 like

Marvel Madness indeed:

Alhoewel, deze gast dropt regelmatig horloges die na een paar weken ineens een ‘reduced price’ krijgen of een vermelding op IG ‘Dat ‘ie maar niet kan geloven dat deze nog niet verkocht is sjonge jonge’

Madness voor ongeveer alles op zijn site. Allemachtig!

True.

1 like

Ik vind het allemaal leuk en aardig. Maar volgens mij is dat geen linnen dial maar gewoon die crème sunburst, @koekoek wat jij?

Deze site kende ik nog niet, thanks! Iemand al ervaring mee? Ziet er allemaal gelikt uit in ieder geval.

EDIT: Laat maar trouwens, djeezus wat een prijzen. Voor €2000+ zou ik toch nooit voor een vintage gaan, denk ik…

1 like

Zeer zeker niet, nee. De “linnen dail” variant had voor zover ik heb kunnen nagaan altijd cijfers als uurmarkering

1 like

“Deze gast”… Hij doet ook zijn research maar matig. Het horloge is uit maart 1969. En dus niet 1965.
Ten eerste zie je dat vrij eenvoudig aan het serienummer. Bij een simpele Google search had hij dat direct gezien. Ten tweede was deze versie van de Lord Marvel er nog niet in 1965. Dat is meer indepth kennis, maar toch.

2 likes

Maffe boel dus. :face_with_raised_eyebrow:

Heb jij nog een mooi 19mm leertje liggen Edzard? Mijn grijze suède is nog onderweg vanuit de VS.

afbeelding

Kan iemand @svennos even taggen? Die wil die Marvel van mij zo graag. En als hij dat grijze suede ziet wordt ie helemaal gek… :joy:

3 likes

Heb - behalve waar ik ze al op heb - volgens mij weinig moois over. Wel wat billige Seiko bandjes die er op zaten toen ze uit Japan kwamen. Maar ik wissel eigenlijk nooit, dus ik zal later vanavond eens kijken. Wie weet.

Dat is wel mooi spul zeg. Ben heel benieuwd naar de combi

Ik ook. Ik wist niet wat ik er op wilde. Zat steeds met deze in mijn hoofd. Maar ja suede. En geen bruin. Dus heb ik Ron van BandrBands gemaild wat voor bandje hij op die Lord Marvel zou zetten uit zijn eigen winkel.

afbeelding

Enfin. Dus daar ging ik dan. Nog een beetje korting gekregen. Prima.

Overigens: wat klinkt dat snelle tikken toch heerlijk, ik zit al de halve avond met dat horloge tegen mijn oor. :joy:

2 likes

Ja ik had je struggle gezien. Die lizard was het echt niet. Zwart bandje past de Marvel, maar niet bij bruine schoenen. Ik denk dat de suede heel tof gaat zijn.

Precies. Grijs is neutraal. Kan overal bij. Of nergens bij. Het is maar hoe je het bekijkt. :wink:

1 like

Ah…ik dacht dat ík niet spoorde…gelukkig ben ik niet alleen :+1::yum:

Haha ik had precies het tegenovergestelde, ik moest niks hebben van dat ADHD getik. Ik kan juist genieten van zo’n rustige 18.000 bph tikker.

Ik heb mijn Constellation bij hem gekocht, inderdaad flink afgeprijsd ten opzichte van de eerste vermelding. Verder prima verlopen.

1 like

8 likes

:heart_eyes:

1 like

Avondwissel omdat het bandje van mijn Chronograph Suisse het begaf van ouderdom

2 likes