Vintage Seiko Only (Deel 1)

Wel als je ze ongeserviced koopt met scheve wijzers en ze zo weer doorschuift.

Ide heeft er nu een full service tegenaan gegooid met een nieuw glaasje. Top dollâhhhh :money_with_wings:

1 like

Dan is ebay veiling geen goed idee :wink: Althans dat is wat ik zie.

1 like

Ach, met de compensatie die hij nog van de vorige eigenaar hoort te krijgen denk ik dat hij wel een goede deal heeft gemaakt :wink:

2 likes

https://www.bandrbands.com/20mm-gray-classic-suede-watch-band.aspx

Ik heb overigens nog een fonkelnieuwe Nomos Shell Cordovan liggen in 20mm. Is wel met 18mm gesp.

1 like

Nice! Prijs-kwaliteit is op orde neem ik aan?

Ja die is subliem. Verzendkosten zijn stevig, maar die kunnen we delen, want ik heb ook nog wat nodig. Ik PB je even.

1 like

Het is geen vrijdag meer vandaag Han, de tijd voor grapjes op hf is voorbij :grinning:

1 like

Voorlopig loopt de mijne nog prima, maar Iemand een goed adres voor een servicebeurt?

Jonges dat enthousiasme is fijn hoor, maar laatste keer dat ik het bekeek gingen deze krengen 350 euro.

700 euro :joy:

*edit Ik zie afgelopen recente veilingen voor goede exemplaren van 271, 302 en 321 euro. Ik kan me best wel wat premium voorstellen tov ebay, maar dan stopt het ook mijn insziens ook wel aan een 450 euro hoor.

1 like

Vanaf nu mag ik hier ook posten.

Ben best wel blij met men sneltikkertje

11 likes

Was opzoek naar meer info over de Yema superman 2 Quartz en kwam toen op een Duitse website terecht. En Voila, kijk is wat ik verder nog tegenkwam. Erg aan de prijs, maar wel een ontzettend mooi exemplaar:

1 like

Maar zij vragen ook 1250 voor een Seiko jumbo :joy:

1 like

Het geeft wel goed indicatie, want deze beste man is voor al zijn horloges zowat dubbel zo duur als de norm :smiley:

3 likes

Ja, dit is een ideale website om wat plaatjes te bekijken en wat meer info te lezen over horloges en thats it. Hij vraagt ook €850 voor de Yema superman Quartz. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Hmmm. Dat valt wel mee. Veel weet hij er niet van. Heb hem moeten uitleggen hoe je een Seiko dateert nadat hij deze Lord Marvel een maand geleden met een productiedatum had geadverteerd die ronduit onmogelijk was. De beste man had geen idee.

1 like

Vooral iemand met goede fotoskills, leuke vintage banden, en een fijne website.

Ach, ik bekijk het vanuit een positieve kant. Ik kon bv vrij weinig vinden over de Yema superman 2. Op zijn website kon ik professionele foto’s bekijken van het horloge en kon ik wat informatie vinden mbt tot het formaat etc. Zo heeft hij meer vintage horloges die je niet dagelijks ziet. Beter iets dan niets toch. :sunglasses:

Ja, maar ik zie toch ook graag passie, en een bepaalde dorst naar kennis, bij dat type handelaar :slight_smile:

1 like

Dat hij op bepaalde vlakken onwetend is betekent niet meteen dat hij geen passie heeft. Vind je aannames nogal vaag.

Dan ken je de seiko dateringswijze toch? Is toch basic? Als je interesse hebt in vintage en oude Seiko’s, dan weet je dat toch gewoon? Zo zie ik het althans :slight_smile: