Vintage Seiko Only (Deel 1)

Dat meen je niet @anon50762135EV

Ik ga je zo missen liefje :sleepy::sleepy::sleepy:

Incoming

En outgoing

En op de wish list

7 likes

Dat mag niet hier hoor! :policewoman::policewoman:

Ben al weg :innocent:

Ondanks dat ze beide “king” in de naam hebben zijn het totaal verschillende horloges eigenlijk. Net als de Lord Marvel en de Lord-Matic, beide Lords maar hebben niks met elkaar te maken :wink:

Ik ga voor quartz ! :sunglasses:

Welke lulhannes heeft dit topic verplaatst naar Algemene Horlogepraat? Candide zou zich omdraaien in zich pensionairesgraf.

Nog gewoon op de vintage-etage…

Heel mooi Muldrix. :ok_hand:

1 like

Dan kan je hem toch beter in het Seiko topic of incoming topic plaatsen? :thinking:

Lord Marvel 5740-8030

8 likes

De NA, een date only LM. Ben positief verrast, ook erg strak die kast :drooling_face: En 18mm lugs zelfs, de perfecte “normale” LM? :thinking::wink:

11 likes

Zwarte hagedis erop !

Mooie scherpe lijnen! Ga je een onderhoudsbeurtje uit laten voeren?

De originele stalen band zat er zelf bij :wink: Een semi glossy hagedis/croco zou ook leuk zijn ja.

Ja mooi dingetje, zo heb ik ze het liefste. Hij loopt verder ook vrij accuraat dus onderhoudsbeurt is niet direct nodig.

3 likes

De verkoper van mijn blauwe King Seiko heeft nu een witte in de verkoop. Wel duidelijk meer gedragen, maar nog in leuke vintage staat. Voor deze witte vraagt hij (ondanks een service) iets teveel denk ik. Maar wel de moeite waard:

6 likes

Heb mijne hier op het forum toch ook niet zo veel minder gekocht. Maar het is wel een beauty…

10 likes

LordMatic 5606

5 likes

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de gouden Lord Marvel van @bertus1987 te koop komt.

Uit een andere betrouwbare bron heb ik vernomen dat de mijne ook voor de juiste prijs weg mag. :joy:

4 likes