Vintage Seiko Only (Deel 1)

Nee onwerp trekt mij toch niet zo. Heb een blauwe maandag een GS 6146-8000 gehad, daar zou ik dan nog eerder weer een exemplaar van kopen. :wink:

Wist je dat daar een term voor is? Een @daffie.

3 likes

Haha, ja inderdaad, ik heb een Daffie gedaan. :joy::joy:
Enige verschil was dat ik hem niet werkend heb gekocht en geserviced en opgeknapt weer verkocht heb. :sunglasses:

4 likes

:joy:

1 like

Haha gaat snel rond. Moet het nog online zetten en goede foto’s maken :wink:

1 like

Dat ging rap.

Rapper dan mijn stalen. :wink: Misschien had ik er geen 600 ekkies voor moeten vragen. Maar gewoon mijn eigen kostprijs van 500 piek voor mijn HF vrienden. :joy:

2 likes

Zo, wat heb ik een zin in de Lord Marvel van @anon50762135EV!
Ik zie er echt naar uit, dank je Ide!

3 likes

Een ex van mij is altijd een feestje, dat hoef ik jou niet uit te leggen. :wink:


En @Drebin ook niet trouwens, maar dat is een ander verhaal. Doe je haar nog even de groetjes van mij, Wally? :joy:

1 like

Deze LM’s heb ik momenteel liggen.
Heb er nog 2 liggen die nog niet klaar zijn.

3 likes

Zeker, ze doet de groetjes terug aan je Moeder. Moeten snel weer eens een sauna avondje plannen!

2 likes

Gaaf ding Gerard! Ik heb hem uiteraard ook al een keer beduimeld :ok_hand:

5 likes

En werken deze wel goed? Want die je mij verkocht als goed lopend liep voor geen meter he.

Ik denk dat die ook nog niet klaar was. :wink:

Dat gezegd hebbende. Het voor geen meter lopen is ook een beetje de charme van vintage horloges natuurlijk. :joy:

1 like

Oh burnnnnnnn. Heb jij die LM niet aan @anon50762135EV verkocht met scheve wijzers?

Hoelaat is het hier? Ik lees 6 over 9.5 :joy:

4 likes

Als service behoevend en dat weet Ide ook :wink:

Welke is aan jouw verkocht?
Want de LM’s die de deur uit gaan lopen top.
Heb je hem gehaald of is hij verzonden?

Dat is al weer een tijdje terug, ergens vorig jaar. Hij was verzonden maar doet moet geen probleem zijn toch als hij goed ingepakt is? Hij liep volgens mij dramatisch veel achter, een uur per dag ofzo. Heb hem toen moeten laten repareren waarna hij wel weer oke werkte. :wink:

Meen je!!??
Waarom heb je me niet gebelt?
Had je hem via MP gekocht?

Kan dit per PB in plaats van in mijn mooie Lord Matic/Marvel/King tralala topic? Rammen jullie beiden even op dat prullenbak icoontje?

Bedankt :wink:

Idd sorry.
@Koekoek me ff een pb ofzo. Als je idd bij mij de LM heb gekocht wil ik dit wel ff opgeheldert hebben.