Vintage Seiko Only (Deel 1)

Vandaag aan de deur met UPS…

7 likes

Wow nice man. Kan niet wachten om er zelf een aan te schaffen (next year :frowning: ).

1 like

Even iedereen met die saaie dress watches hier opschrikken! :stuck_out_tongue_winking_eye::smiling_imp:

Alle special modellen, LM special, KS special en GS special werden extra afgeregeld om nog precieser te lopen. De uurwerken zijn zelfs genummerd. Daarnaast zijn deze uurwerken ook nog eens flinterdun en verspringt de datum om precies 12 uur. Ik vind de fijn industriele afwerking ook prachtig. Er valt veel voor te zeggen dat dit het beste uurwerk is dat Seiko ooit gemaakt heeft.

13 likes

Tis maar net wat je saai vindt

Maar die van jou is toch wel funkiër :man_dancing:t2:
Erg mooi :ok_hand:t2:

7 likes

Het was uiteraard maar gekscherend bedoelt, ik heb zelf ook genoeg van die saaie hokken :full_moon_with_face:

14 likes

SOTC

14 likes

Hoewel die TV-dial geen horizontale markers heeft, vind ik hem toch wel erg mooi.

1 like

Het horloge is lastig te vergelijken met de andere tv-dials, een heel ander horloge qua uurwerk, band, glas. :wink:

Nice Daniel!

1 like

Welk type is dit?

Na enig zoekwerk vond ik een type nummer 5626-5020. Kan dat kloppen? Dit is inderdaad een ander horloge dan ik in mijn “gezocht” topic aangaf maar hier zou ik zeker ook heel enthousiast over kunnen raken.

Klopt, het is een 5626-5020. Wel een iets andere prijsklasse alleen :grimacing:

Daar maak ik me pas druk om als ik een aanbieding krijg😁

Hier weer eens de KS uit de kast gehaald :grinning_face_with_smiling_eyes:

19 likes

Op nieuwe sloffen…

17 likes

Nice.

13 likes

Mooie band, welk merk/type is dit als ik vragen mag?

Bedankt!

Dat je de horloges zo keurig bewaart Daniël :+1:t2:
Bij jou stel ik me altijd een ruimte voor vol met bananendozen afgevuld met Seiko’s.
Op de bananendozen onbegrijpelijke codering die slaat op submerk en jaartal…
Weet niet waarom ik dit beeld heb. :wink:

P5160015

7 likes

KS op Uncle Seiko tropic


12 likes