Vintage Seiko Only (Deel 1)

Een Jean Rousseau Croc via @BG1 hier op het forum gescoord, hij had er toen nog meer. Het bandje is in werkelijkheid wel redelijk oranje dus past niet overal bij, maar het is wel een heel mooi bandje.

1 like

Ziet er fantastisch uit! Welke band is dit?

Haha, dit was ook alleen maar voor de foto :sweat_smile: Inmiddels is het gezelschap ook flink uitgedund en ben ik opzoek naar een 5245/6 chronometer.

1 like

Dit is een Rios, type Toscana in forstgrun :ok_hand:

1 like

In het Seiko Only een foto geüpload waar je de kleur nog beter kunt zien😄

Hoi :wave:t5:

9 likes

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/f/f/4/ff4582133fe6539e5fbcb7c919a803f70ca74a49.jpg

7 likes

wel ff gelijk zetten he…:grin:

1 like

Seiko = Japanse tijd
:roll_eyes:

2 likes

12 likes

Ooit in een iets andere staat gekregen van een familie lid:

4 likes

Dat doe ik zelden bij mn horloges :grimacing::grimacing:

NA

17 likes

Haha, het houdt ook nooit op bij jou he :joy: . Hoeveel heb je er nu?

Btw, wel mooi!!

2 likes

King Seiko’s? Van de familie foto zijn er 3 verkocht de afgelopen tijd. Maar nu wel weer een NA en nog eentje incoming :smile:

1 like

Voor mijn gevoel heb jij kasten en dozen vol met seiko’s. niet alleen KS, maar ook ander speciaal jdm spul. Maar valt dus mee :sweat_smile:.

En tja, het is een hobby he, als je er maar van geniet, ik heb ook twee volle horloge dozen met Certina’s :sunglasses:

3 likes

Haha ik heb er best een aantal ja maar ik verkoop met enige regelmaat ook wel weer wat zodat het aantal niet ongeremd blijft stijgen en af en toe wat wisselen is ook leuk. Al zijn er ook genoeg horloge die ik niet zo snel weg zou doen.

Maar niet alle JDM’s die ik heb mag ik ook in dit topic posten :wink: Ik heb nog wel een aantal andere dress watches die hier de revue niet passeren.

1 like

:drooling_face: Wat een ding zeg

18 likes

Nieuwe band voor de KS, OEM Seiko band zelfs :grin:

11 likes

Waar heb je die gescoord, ik nog nog een gespje 16 mm gesigneerd :wink:

2 likes