Seiko Mini-Turtle SRPC39K1

Deze blauwe rakker, ook wel de Leonardo genoemd, heb ik in Maart 2019 nieuw gekocht en mag nu weer het nest verlaten. Ik heb iets anders moderns op het oog en aangezien ik meer een vintage man ben wil het aantal moderne horloges in de collectie graag beperken tot 1.

Het horloge verkeert in zeer goede staat met uitzondering van een kleine beschadiging aan de linker onderzijde. Dit is niet of nauwelijks te zien wanneer het horloge gedragen wordt. Doos en papieren zijn aanwezig maar liggen op kantoor dus even geen foto’s voorhanden. Bij verkoop worden deze uiteraard opgehaald en meegelevered. Ik zal proberen hier nog wat foto’s van te regelen maar gezien de huidige situatie niet heel makkelijk.

Merk en model: Seiko Mini-Turtle SRPC39K1
Diameter: 42,3 mm
Leeftijd: 2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: Omdoos en doos, papieren. Geleverd op originele rubberen band.
Verzendkosten of afgehaald: Verzekerd Verzenden. Verzendkosten ~€10. 50/50 koper en verkoper. Ik woon in het VK dus wel zo eerlijk om te splitsen.
Conditie (krassen, werking etc): Het horloge verkeert in goede staat. Wat haarlijntjes plus eerder genoemde beschadiging op linker onderzijde.
Soort uurwerk en kaliber: 4R35
Vraagprijs: € 250

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

![9|666x500]

2 likes

Bump

1 like

Deze mag dicht, verkocht buiten HF om!