Seiko Only V

Blij dat ik m’n 62mas voor die verandering heb gekocht… Het is er niet mooier op geworden. Die nieuwe ISO richtlijnen gelden alleen voor duikhorloges?

2 likes

Er zijn veel verschillende ISO richtlijnen maar als je een horloge wil dat aan de ISO richtlijnen voldoet moet hij dat hebben, duiker, flieger, dresswatch.

Zijn de richtlijnen dan veranderd? De SKX heeft ook geen lume op 3 en toch is hij gecertificeerd.

Yup

1 like

Nieuw oranje bandje voor mijn 5. Ik ben er nog niet over uit of ik deze beter vind dan de vorige.

En de vorige band

6 likes

8 likes

Ik vind hem iig mooier dan de vorige. Die oogt wat saai en cheap maar dat is gebaseerd op de foto’s die je nu plaatst.

1 like

16 likes

15 likes

Wow… zelfs de bestaande modellen aangepast! Dit zou voor mij echt een reden zijn om het niet te kopen inderdaad! Blij dat ik al een “normale” heb!

11 likes

Lekker hoor :heart_eyes:

1 like

Net binnen!

9 likes

:heavy_check_mark::watch:

13 likes

Beetje spelen met licht en de Seiko LX vleermuis meneer :bat: veeraandrijving :wink:

15 likes

12 likes

Een vintage Arnie. Lag al maanden klaar bij de horlogemaker omdat ik er nog niet aan toe gekomen was hem op te halen. Nu eindelijk om de pols.

13 likes

Dat is een flink ding…:grin:

1 like

Valt reuze mee, ik heb niet zon grote pols. Het is niet groter dan een SKX, alleen dan met een shroud er om heen.

2 likes

Black & grey soort van.
Seiko dawn grey SRPD01K1

14 likes