Seiko Only V

Gewoon weer deze 🤷🏻

19 likes

11 likes

11 likes

Ha! Die is echt weel heel gaaf! :star_struck:
Lekker gek en toch enorm leesbaar! :+1:

1 like

Twijfel of de click er wel gaat komen. Heb de laatste paar weken alleen maar de Uemura / Captain Willard SPB153 in mijn hoofd. Mocht iemand de limited edition Alpinist Mountain Glacier SPB199J zoeken dan weet je dat ik er een heb. :+1:

7 likes

Waarom bied je hem niet in het blauw aan dan? Ohnee dat mag niet nieuwe horloges boven list :innocent:

2 likes

Ouwe meuk boven list gelukkig wel :rofl:

1 like

Wat sneu dat dit dicht gevlagd wordt zeg… Man man…

1 like

En na de opmerkingen weten we ook wie die vlag-agent is.

2 likes

Dat is slechts een aanname. Maar goed had hem al voor 1500 euro op MP gespot van RLC. 1500 euro. Vandaar mijn opmerking.

1 like

Is dat jou zaak dan voor hoeveel hij hem aanbied? Je hoeft het er niet voor te geven toch. Geen interesse of te duur? Lekker door scrollen dan. Gezeur altijd.

2 likes

:open_mouth:

Dat is een hoop centjes voor het horloge. Het is uiteindelijk maar wat de gek ervoor geeft.

Het zal allemaal wel. Maar dat is wel de reden dat hij hem niet in het blauw aanbiedt en dus dan hier maar dat slinks doet :upside_down_face:

2 likes

Hoezo slinks. Het enige wat die man zegt is dat hij niet de klik heeft waar hij op had gehoopt, en dat ie hem eigenlijk wel zou willen vervangen voor een uemera. Misschien hoopt ie wel op een mooie ruildeal of gewoon interesse peiling.

1 like

Komt wel goed hoor.
waarom-krijg-je-hoofdpijn-als-je-flink-gehuild-hebt-3785-1544607784

Ergens snap ik dat heel goed. Meer dan gemiddeld biedt de marktplaatskoper de helft van de vraagprijs😉

3 likes

SARB033

9 likes

Hij is die doos ook niet uit geweest of wel? :joy:

Eens!

1 like