Seiko Only V

Hmm, ik zie die niet meer op hun website staan :thinking:

Heb jij dan ervaring met de US versie van de Tyre Thread?

1 like

image
blijft mooi :slightly_smiling_face:

13 likes

Dat is een zekerheid! :star_struck:

1 like

Vandaag dit simpele klokje om. Vanwege de eenvoud vind ik het een mooi horloge.

7 likes

Nee, alleen met de US waffle, dus het is een beetje een aanname

1 like

Zoals je misschien nog wel weet uit een ander topic, heb ik de US Waffle en de US GL831. Qua souplesse zit er een groot verschil tussen de twee. Dus, het kan bij een US band best verschillend uitpakken.

Beste is om wat reviews te proberen te vinden over de Tyre strap van US.

1 like

Goede tip, ik ga er wat uitgebreider naar kijken :+1:

Vandaag de baby Tuna.

6 likes

6 likes

Voor degene die hem heel graag wil hebben. Er staat nu een SCED035 in de baai klaar:

1 like

Niet voor dat geld, zal wellicht boven 1k gaan, is een simpele moderne quartz, niet meer waard dan 200. Dat is echt je geld wegsmijten.

2 likes

Een horloge is meer dan een prijs die wordt bepaald door quartz-automaat. Niet dat ik het een koopje vind.

14 likes

Het maakt er toch een groot deel van uit.
Ook de afwerking van dit horloge is goedkoop.

In het algemeen niet. Een automaat in massa produceren kost amper iets meer dan quartz. Het is allemaal perceptie.
Over dit specifiek horloge kan ik weinig concreet zeggen.

Daarom schreef ik ook: “Wie hem heel graag wil hebben…”

Wat betreft jouw opmerking over Quartz:

Ik zou het nog overwegen om meer dan 200 te betalen als het om een GS Quartz gaat. Ook al zijn de kosten van het uurwerk een fractie van de prijs van het horloge.

Tja de 7a28 serie waar dit horloge een reissue van is is de serie met zo’n beetje het grootste prijs veschil van horloges met het zelfde uurwerk. Daar koop je de minder geliefde modellen al vanaf 100 euro. En voor de geliefdemodellen leg je 1000 euro (of meer) neer. Betaal je dan meer voor de kwaliteit? Nee je betaalt voor de verzamelwaarde en het ontwerp.

1 like

Middag wissel, blijven leuke horloges. Wijzerplaat heeft van die leuke golfjes.
En de sluiting is echt super netjes :grimacing:

Stukje rijden op de brommer :sunglasses:

13 likes

Zo het is even klaar met de mods. De Batman is een mod voor mijn broertje.

11 likes