Seiko Prospex PRIJS ⬇️

Ook deze mag weer vertrekken om fondsen vrij te maken voor mijn grail.
Horloge is 1 middag gedragen.
Hij zit in het originele doosje en daar blijft hij zitten tot jij hem eruit haalt :blush:

Merk en model: Seiko SRPAA75K1
Diameter: 42
Leeftijd: juli 2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: geheel compleet met 2 jaar garantie.
Verzendkosten of afgehaald: dat kan beide. Verzenden is kosten en risico voor de koper.
Conditie (krassen, werking etc): het geheel is in complete nieuwstaat.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch (4R35)
Vraagprijs: een scherpe €275

Hierna volgen een nauwkeurige beschrijving en een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

6 likes

UP :rocket: voor deze nieuwe mooie nieuwe Prospex!
Door een oplettend forumlid ben ik geattendeerd dat het horloge elders te nieuw te verkrijgen was (nu niet meer leverbaar) voor 238 euro. Hiervan was ik niet op de hoogte.
Is het dan ook wel zo fair om mijn prijs daarop aan te passen naar 235 euro.

1 like

Een bloedhete UP voor deze nieuwe Prospex in de :cucumber::cucumber:-tijd.

:rocket:up::rocket:
Ook hier links en rechts wat gesnuffeld maar ook nog niet het juiste voorstel.
En ook hier rustig wachtend in zijn originele doos en goed als ik voor hem ben in een ruimte met airco ;).
Kom kom :cucumber: - tijd.

UP.
Dalende temperaturen, dalende prijs.
Een NA op het oog. Het liefst gedeeltelijk gefinancierd met deze verkoop.
Daarom de laatste prijsverlaging naar 199 euro voor dit zo goed als nieuwe horloge.
Mocht er geen interesse zijn bied ik het horloge aan via andere kanalen (het liefst houd ik het binnen ons forum) of houd ik het zelf.

1 like

Nog even onder de aandacht:

UP :point_up_2:

Tussen al dit Seiko geweld op ons forum heeft deze Prospex nog geen nieuwe eigenaar…
Zijn er te weinig sportieve leden hier op ons forum, nee toch :wink:
Meer foto’s of informatie nodig, stuur een dm.
Toch de prijs? Houd het netjes, geen lowballen, maar probeer eens een bod :slight_smile:️.
Ik vind dit puur een geval van veel horloge (nieuwstaat) voor weinig geld.
En oh ja er zit ook nog een kompas op, hoe handig is dit :wink:
Up

1 like

:up: Ga je nog op late vakantie? Meer dan leuk vakantiehorloge!
Ben je terug van vakantie en heb je nog wat centjes over? Meer dan leuk horloge voor de collectie te starten of te verbreden.
Hieronder nog wat foto’s van het internet om dit fraaie exemplaar wat beter tot zijn recht te laten komen.
Daarnaast een prijsverlaging naar €185 voor dit ‘nieuwe’ horloge VOL in de garantie.

image

Hier mag een slotje op. Verkocht aan een zeer sympathiek lid binnen ons forum.
HF bedankt voor het podium.

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.