Seiko scubamaster sld 005

Te ruil aangeboden:

Merk en model: Seiko sld 005 scubamaster
Diameter: Lug to Lug 52mm
Leeftijd: eind jaren 90
Papieren, doos en eventuele accessoires: doos en boekje aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: het liefste versturen
Conditie (krassen, werking etc): zichtbaar gebruikt. Dus krasjes.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko quartz
Vraagprijs: graag ruilen

Drie dezelfde zeldzame Seiko’s voor jezelf houden is toch een beetje teveel. Er zijn er van dit model maar 700 van gemaakt. Ik had deze erbij gekocht als mogelijk reserve horloge voor onderdelen. Maar de kwaliteit van deze toppers is zo goed dat dit een beetje onzin is. Daarom ligt deze maar te liggen, en dat is zonde.
Om die reden zou ik het leuk vinden als hij naar een Seiko liefhebber gaat, die hem draagt want daar is die voor.

Graag zou ik deze topper willen ruilen voor een andere bijzondere Seiko. Mijn voorkeur gaat uit naar duikers en zeker niet kleiner dan 42mm.

Zeker een MM tuna vind ik heel mooi.
Ik kijk uit naar de spontane reacties van de Seiko fans.

Bedankt voor het lezen.

20200324_174615|375x500

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

6 likes

Een up voor dit bijzondere horloge.
Ik had meer animo verwacht voor een waar er maar 700 van gemaakt zijn met een nieuwprijs van 3000 gulden.

Nu ook te koop voor €450

Een upperdepup. Een ruilvoorstel met een sterke voor Seiko divers geniet de voorkeur.

1 like

Deze mag op slot.
Hij blijft in de collectie

Met vriendelijke groet, Edwin