Seiko SKX only (Deel 1)

Overigens past zo’n SKX171-bezel ook best wel goed bij een jubileebandje >

7 likes

SKX031 ook welkom hier? :slight_smile:

13 likes

Op de Waddenzee :ferry:

9 likes

Mooi dit! Coin Edge bezel?

1 like

Besteld op amazon de. zoek de product code op de website van strapcode en voer deze in op amazon.

3 likes

Ja coin edge. Samen met domed saffier en keramische insert.

1 like

Dank je voor de info! :raised_hands:

1 like

5 likes

De president band is binnen! Hij is van Miltat en voelt echt erg goed aan. Geen pins and colars meer, maar gewoon schroefpennen. Foto’s van mijn SKX013 (Mercedes wijzers zijn er weer uit):

13 likes

Yes! Ziet er inderdaad top uit! Hopelijk komt de mijne ook vandaag!

1 like

Ziet er goed uit !
Zou je de link van strapcode website willen posten zodat mensen precies weten om welk model het gaat :sunglasses:

Yes jazeker! Zelf gekocht bij Monsterwatches, maar hij wordt uiteraard ook bij Strapcode verkocht.

https://www.monsterwatches.nl/product/solid-presidential/

1 like


Deze foto’s laten de band tenminste zien :sunglasses: erg platte band. zeker met de brushed finish. maar voor het geld maakt het de skx net wat luxer. ten opzichten van een nato of rubber strap.

7 likes

Nice ! maar ik kan deze band dus niet vinden op strapcode ! ik kwam namelijk van rob zijn site vandaan zoekend naar alternatieven die hij aanbied. Uiteindelijk voor super-o Boyer gegaan.

Hij is nog bij Rob te bestellen. :sunglasses:

8 likes

De midsize SKX023j

8 likes

Bam!

13 likes

beste SKX eigenaren ! ik ben sinds een week mijn gangreserve aan het “meten” en kom er eigenlijk achter dat mijn SKX007-J “maar” 12-15 uur aan gangreserve heeft. Ik schrijf op de minuut op wanneer ik hem neerleg en wanneer het horloge stil staat na zoveel uur. Dit zit steeds tussen 12 en 15 uur met verschillende soorten activiteiten over de dag heen. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen, hoelang jullie 7s26 het uithoud!

Ik heb al het forum doorgespit met verschillende zoek opdrachten maar kan niet een specifiek topic hier over vinden. Ik kan helaas nog geen topic beginnen​:weary: ben nog geen level 2 :sunglasses:

Ik draag de mijne vaak maar kort en heb dat dan ook. Mijn kantoorbaan helpt ook niet mee, ik maak niet al te veel actieve bewegingen dan (muis met rechts).

Volgens mij moet je hem goed lang dragen wil de gangreserve helemaal vollopen, maar daar heb ik geen verstand van.

1 like