Seiko SKX only

Nou, de wijzerplaat maakt dat natuurlijk wel meer dan goed. Misschien wel 450 euro… :wink:

3 likes

Hoe kon ik zo gek zijn om de 013 te koop te zetten. Moest wennen aan het formaat en wou het geld optellen bij mn 13e maand, maar de SKX is eigenlijk echt een gaaf horloge. Deze gaat gewoon weer gedragen worden. Als iemand een strapcode oyster heeft liggen voor de 013 dan hoor ik het graag. :sunglasses:

13 likes

8 likes

Deze gaat nooit meer weg.

11 likes

Als ik toch eens een euro kreeg voor elke keer dat een HF-lid dat dacht. :smile:

3 likes

Voor de kerst staat ie in 't blauw, let maar op

1 like

Nee, dit is een kado van mijn zoon van 2 jaar geleden. Dat is de hoofdreden maar blijf 't een mooi horloge vinden al draag ik 'm te weinig.

2 likes

Goedemorgen! Een vraagje voor de meer ervaren SKX bezitters! Ik zit er aan te denken om een president/Endmill of BOR band aan te schaffen mijn SKX013! Ik lees dat de versies van strapcode/miltat en uncle Seiko met name verschillen qua end links. Ik vroeg me af of er ook verschillen zijn in hoe ‘grof’ deze banden zijn (als in formaat schakels zeg maar)? En is de president bij monsterwatches dezelfde als op de website van strapcode? Hij oogt wat grover namelijk.

Alvast bedankt!!

Monsterwatches koopt ze ook gewoon van Miltat, dus die zijn idd hetzelfde.

1 like

Okee, top! Dank! Dan ga ik daar bestellen!

1 like

Zal je wat grappigs vertellen. Ik had toevallig vanochtend ook de presidental besteld voor de SKX013 haha. :ok_hand:t3:

Foto van de website:

7 likes

Jaa ziet er echt goed uit! Ik ga ook voor de bijl! Waar heb je hem besteld?

Monsterwatches. Had het liefst een oyster band gekocht, maar die heeft hij helaas niet meer. Via strapcode zijn ze ruim €100 en moet ik waarschijnlijk weken wachten. Dus die bestel ik ooit nog wel. Voorlopig de presidental dragen met solide endlinks.

1 like

Overigens past zo’n SKX171-bezel ook best wel goed bij een jubileebandje >

5 likes

SKX031 ook welkom hier? :slight_smile:

9 likes

Op de Waddenzee :ferry:

9 likes