Seiko SKX only (Deel 1)

Dan is het ook nog eens niet eens een hele mooie mod naar mijn idee. De kleur van de wijzers wijkt af van de dial. Zou voor mij een No go zijn. Die wijzerplaat zou ik wel willen hebben.

5 likes

Nu je het zegt, inderdaad jammer dat de wijzers net de verkeerde kleur hebben.
Hij heeft er wel tijd en onderdelen in gestoken, maar jeetje, €700 vind ik wel een bak geld hoor.

1 like

5 likes

Oehhh die rechter is niceeee :grin:

Toch op Engels? Gewoon ff Japans leren!

1 like

SKX006 :wink:

6 likes

Zijn nog wel meer punten maar dat ter zijde. Ja als hij dat er voor vangt dan ga ik mijn mods ook maar verkopen. Komt die grail toch snel in de buurt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Had hem vandaag op Japans :smile:

7 likes

Mooie dial ook!

1 like

Ik vind deze ook niet mooi. En volgens mij zit de wijzerplaat er scheef in, niet echt secuur gedaan zo te zien.

1 like

Wijzerplaat kan er maar op 1 manier in, alleen heeft hij de chaptering niet goed uitgelijnd.

Zo dan. 700 piek voor een SKX. De eerste die dat op tafel legt mag de mijne ook komen halen. Nee wacht, voor dat geld kom ik hem persoonlijk bij je brengen :joy:
En wat @Jeranimo zegt:

3 likes

700 pietermannen voor een SKX lijkt nu waanzinnig veel geld voor dit model. Maar wacht maar tot het bij iedereen doordringt dat deze icoon niet meer wordt geproduceerd. :star_struck:
Enige nadeel dat volgens mij de helft van de HF’ers wel een SKX hebben. Tot zover de schaarste. :thinking:

1 like

enige mod die ik op de 009 nog overweeg is een ander uurwerk. Ergens mis ik de hack & wind toch wel. Is dit iets wat meer 009 (of 007) eigenaren hebben gedaan, of is dit een weinig toegepaste mod (immers ‘onzichtbaar’) ?

2 likes

Er staat er momenteel eentje te koop in het blauwe deel Ă©n ik zie de 4r36 swap wel vaker voorbijkomen. Als 'ie een blijver in je kist wordt en je die functionaliteit echt mist vind ik het wel de upgrade waard.

Ik ga m’n eigen skx ook eerst optisch modden, als ie volledig naar m’n zin is overweeg ik ook de 4r-upgrade!

2 likes

Mijn skx zit ook een geĂŒpgrade uurwerk in, NH36. Is best een simpele upgrade. Geeft volgens mij niet echt een meerwaarde. Behalve dat het leuk is om ermee te klooien.

1 like

Met dank aan @Naut voor de strap.

Mijn inziens prima combi! :ok_hand: en wellicht zelfs zo top vanwege de kleur van de tekst divers 200m :beers:

8 likes

6 likes


Vind het zelfs spijtig om zo een icoon te modden maar :star_struck:

6 likes

Vandaag Kermit :frog: maar weer eens om.


Is gewoon een 009 met alleen andere inlay en de heerlijke Miltat band.

8 likes