Seiko SKX only (Deel 1)

Ja er staat er nu ook eentje in voor 250. Ik heb een SKX nooit mooi gevonden, maar het zit lekker, je kan hem afraggen, en op een dikke oyster staat het ook nog leuk.
De bezel daarentegen vind ik lelijk, bovenop te druk, en de markers zijn ook niet alles. De dag hoeft voor mij ook niet, overbodig.
Een mod heeft het niet voor mij, dus tja…misschien dus een Samurai . Kan het altijd erbij proberen.
Het stomme is dat ik een SKX altijd graag draag :smile:
Welke heb je trouwens ? Oh ik zie hem al :+1:t4:

2 likes

Origineel vind ik het mooist.
Leuk voor erbij :+1:t4:

12 likes

SeikoPepsifront

6 likes

Herfstfoto van de bescheiden SKX013. :innocent:

6 likes

5 likes

6 likes

3 likes

Is onderweg naar mijn pols.

4 likes

Lume skx007 mod.

7 likes

Uncle Seiko Beads Of Rice

1 like

4 likes

Close Up.

6 likes

3 likes

0ECD7796-D0DF-4FBA-89C4-79E3C507E765_zpswfel4an1910A27A3-CAE0-46CF-A7DA-C539978D79DE_zps8p7wgcwg

7 likes

Gespot in de Youtube serie Impulse:

2 likes

007 met coin edge bezel, keramische insert en domed saffier.

17 likes

Sorry mannen/hardcore skx007/009 fans…

Zit ik 's ochtends dit te lezen (dagelijkse portie horlogenieuws in de mailbox):

Loop ik 's middags te zoeken naar een pinautomaat en sta ik plots te loeren in de etalage van een (naar wat later zou blijken) allervriendelijkste juwelier.

En ja hoor, in een opwelling voor de bijl :stuck_out_tongue_closed_eyes: !! Daar gaan we weer!!

Zie hier de opvolger (nogmaals: sorry :stuck_out_tongue_winking_eye:) van de SKX007/009, mijn NA van de dag:

Zo in de avond bij kunstlicht komt de warme, diepblauwe kleur van de wijzerplaat minder goed tot zijn recht, hoewel ik de wat paars/violet aandoende look die het horloge nu op de foto’s heeft, ook wel iets moois vind hebben :star_struck: .

Ik zal jullie SKX007/009 niet verder vervuilen maar ben zooo blij met deze NA (heel eerlijk: nog nooit zo blij geweest als vandaag met de aanschaf van welke Seiko dan ook) dat ik hem wel even MOEST delen met jullie. En ik vind de rest van de nieuwe 5jes/lijnen wel zo goed gedaan door Seiko, dat ik niet uitsluit dat er nog eentje bij komt over een tijdje… Want wat een fijn duikertje zeg :hugs: !

Prettig weekend verder!
:sunglasses:

16 likes