Seiko SKX only (Deel 1)

27 likes

Dit ziet er niet eens uit als een mod. Ziet er keurig uit. :ok_hand:

1 like

Dat is het grootste compliment. Dankjewel Adil!

1 like

Mooie mod.

image

1 like

Ik dacht heel even dat ik ‘Urinemaster’ las op de wijzerplaat :joy: Waarschijnlijk een Freudiaanse ‘verlezing’.
Sorry, maar serieus: Het is een erg mooie horloge :+1:

2 likes


Blijft heerlijk👌

5 likes

4 likes

Wow! 
 Die is echt heel erg mooi. Ik denk dat die voor mij de mooiste SKX MOD is die ik heb gezien!

2 likes

7 likes

:face_with_raised_eyebrow:

13 likes

Ha! Sorry! Deze is ook erg mooi, als deze niet een 24 uur bezel had dan was het misschien lastiger geworden, maar voor mij is zo’n 24 uur bezel echt een GMT iets.

Hij is echter wel erg mooi hoor!

1 like

Nachtdienst, altijd handig die 009:sunglasses:

3 likes

Hier ook nachtdienst :relieved:

10 likes


Je komt er gewoon niet vanaf :thinking:

10 likes

Ik wil hem best overnemen hoor
 :stuck_out_tongue:

1 like

Als ik de juiste vervanger kan vinden mag je hem hebben
maar die " zoek " ik al jaren :stuck_out_tongue:
Het worden dan allemaal hetzelfde soort horloges, maar dan een mindere/dezelfde kwaliteit
dus schiet gewoon niet op.
Ik loer wel al een tijdje naar die MM200, maar weet eigenlijk niet of ik die net zo kan afraggen als een SKX. In principe moet het kunnen natuurlijk, maar het is het idee :thinking: Hij lonkt wel namelijk (behalve die iets te smalle band )

2 likes

:sunglasses:

10 likes
12 likes

Even twee van mijn SKX-en laten zien.
Dit is de 009, in originele toestand die ik gebruik in “feet wet” omstandigheden. Met andere woorden die gaat mee het water in waar hij in zijn element is.

De andere is een 007 mod voor “feet dry” omstandigheden. Die komt niet verder dan af en toe het afwaswater.

Overigens is nog het enige originele aan deze skx007 de kast, wijzerplaat en wijzers.
Uurwerk is een NH36, de dagschijf heb ik vervangen door een zwart exemplaar, zo is voor mij de balans op de wijzerplaat beter.
En nog even de twee tool watches naast elkaar:

14 likes

Toffe 007

1 like