Seiko SKX only (Deel 1)

Je hebt een goed punt, het leven is al serieus genoeg.

7 likes

Niet weg doen dat 1e Gen monster :+1:
Dat koop je niet zo gemakkelijk meer terug als je spijt krijgt.

1 like

Dit is ook wel een blijvertje hoor. Supergaaf ding.

1 like

Heerlijk, pas 2dagen in bezit en helemaal blij mee.

11 likes

Scheelt ook dat het meteen op maat was, anders zou je dit horloge vervloeken dankzij de pin collar systeem. :rofl:

2 likes

Inderdaad, wat een kl#te systeem

In welke zin dan? Ik heb er geen problemen mee. Je kunt hier snel een band op maat maken, vind ik.

Maar die kleine busjes aan 2 kanten. De eerste gaat wel, maar de andere…:rage:

1 like

Gewoon de pin collar in het goede gaatje stoppen vd schakel en vast timmeren. Kind kan de was 🧺 doen, toch?

Ja, dan zit hij erin. Moet daarna eigenlijk nog een klein stukje verder geschoven worden. Dat is best lastig.

Ja idd, wat een pokkesysteem is dat zeg. Maar ik ga er denk toch een schakeltje tussen zetten.

1 like

Succes dan. :rofl::ok_hand:t3:

1 like

Komt wel goed.

1 like

Zoals jij het zegt klinkt het makkelijk, maar ik kreeg het niet voor elkaar. Heb het hele boeltje bij de juwelier gebracht, met het verzoek het te laten doen.

Dat laatste stukje is inderdaad het meest kritieke klusje waarvoor je een ‘slagpriem! (zo noem ik het even) nodig hebt. Dat zit in elk standaard bandengereedschapssetje. Het kritieke hiervan is dat je de priem goed moet neerzetten en daarna netjes timmeren, anders slaan je een putje in de zijkant van de gepolijste schakel :grimacing: Maar da’s niets nieuws voor de meesten helaas.

1 like

Meer SKX dan dit wordt het niet. :smile:
De SKX013 en grote broer Pepsi 009.

12 likes

Deze SKX gaat er uit.

En deze is er al voor terug.

11 likes

Deep sea bezel incl. keramische “Batman” insert. :sunglasses:(tevens te koop :+1:t3: )

10 likes

7 likes