Seiko SKX only (Deel 1)

Pittige foto hoor.
:face_with_hand_over_mouth:

Ik neem aan dat dit voer is, maar voor welk dier?

2 likes

:joy::joy::joy:
Het is voer voor grote parkieten en papegaaien.


Ondanks dat orient me toch beter bevalt hier mijn SKX007 met 4R36 er in en andere updates.

7 likes

Wat een schattig gezicht dit. Het lijkt wel alsof ze bij elkaar in bed liggen. Een vrouwtje en een mannetje SKX. :smile:

1 like

Batman :bat::zap:

8 likes

4 likes

Wat heb je er nog meer aan gemod als ik vragen mag?

2 likes

@itstime
Saffier dd blue anti reflectie
Seiko kroon met S er in
Sla wijzers
Ceramiek bezel insert


7 likes

Wat denken jullie? Is ca. €250 voor een nieuwe SKX009J op rubber (dus, de Japanse versie) in deze tijd nog een goede prijs? Of kun je dan beter voor iets anders gaan?

2 likes

Ik vind het de skx waard.

1 like

Goede prijs wat mij betreft. Waar ik ze überhaupt nog online zie, zie ik een stuk hogere prijzen.

Kill the fruit

8 likes

Skx007 met saffier helder AR, 4R35 movement en de 3D Jubilee.

Geweldig horloge.

11 likes

zaterdag de skx007j1 besteld via monsterwatches. ik heb enkel het glaasje veranderd in dd Saphire blue AR . @Jeff ik heb het overwogen om een 4r35 te laten plaatsen Maar ben voor zo origineel mogelijk gegaan. ik ben in blijde verwachting hopelijk deze week rond mijn pols.

5 likes

8 likes

Ik vind de skx009 origineel zo’n prachtig horloge ondanks dat het een toolwatch is, zou er zelf nooit iets aan veranderen, alleen de band.
In zijn eenvoud een prachtig tijdloos ontwerp.

11 likes

Schaamteloze crosspost

6 likes

Lekker man, goede keuze! De 4r35 movement is het waarschijnlijk ook niet waard maar ben wel blij mee, hacking.
Ben benieuwd naar het resultaat

1 like

Ik moet iets bekennen :joy: 2uur na mijn post heb ik contact gehad met Rob zelf … er zijn een paar aanpassingen gebeurd om hem volledig af te maken naar mijn intresse , heb toch gekozen voor een ceramisch insert bezel 0-20 lume van monsterwatches omdat die beter is tov de originele en de lume magnifiek is , saffier was er al dus waarom niet all the way , een s kroon kon erna ook niet uitblijven natuurlijk :joy: ik weet ik weet weg origineel concept , verder is hij gewoon een skx gebleven hoor :sweat_smile:verder zeer goed contact gehad met Rob los van wat iedereen over hem zegt . Heb een volledig antwoord gekregen over de vragen die ik had en hij heeft mijn bestelling even doorgenomen met me . Top kerel !

11 likes

Hahaha, keuzes keuzes keuzes.

Ik twijfelde ook voor een cermische bezel. Had besloten het toch niet te doen.

Wat er niet is kan nog komen :slight_smile:

2 likes