Seiko SKX only (Deel 1)

7 likes

Dat wordt vast een gaaf ding.
Vraagje, hoe heb jij contact gehad met Rob? Ik probeer hem al ruim 2 weken via mail te bereiken maar daar reageert ie niet op. Normaal gesproken heb ik daar nooit last van :unamused:

Vermoedelijk via Whatsapp. Dat is de andere mogelijkheid.

1 like

Foto’s willen we zien, als die klaar is he…:+1:

1 like

Ik vraag mij af wanneer de skx009j weer komen. Is ook een heel mooi horloge. Skx verslaafd

1 like


013 op strap-on code

5 likes

@GiveMeYourDough Ik heb gewoon een berichtje via fb gestuurd hoor :v:Enja de Seiko fever is in het land denk ik. En zeker zullen de foto’s volgen to be continued @Jeff Nja de bezel is echt meer door wat ik gelezen had over de originele … het is vrij stom als mijn glas geen krasje heeft maar de rest vol staat :joy: dus dan maar ineens erbij genomen de lume is trouwens sick zonder reclame te willen maken … image
Ik ga wel voor de originele rubber strap

6 likes

De rubberenstrap is wel heel hard. Je kan hem altijd op een nato doen.

Vind de jubilee juist wel mooi!

De ceramische bezel insert is idd heel mooi, ik wou toch de orginele. Wel heb ik met mijzelf afgesproken als die beschadigt is dat die weer naar rob gaat :slight_smile:

1 like

Ok thanks man. Mooie bezel.

1 like

Thanks man. Staat er nummer op zijn site? Kon ik de laatste keer niet vinden.

Ik koos voor de rubber strap omdat ik voor variatie ging en voor mij een duiker moet hebben … voor andere bandjes heb ik andere horloges … Ik moet wel beamen keuzes keuzes keuzes en wat niet is kan altijd nog en de metalenband bij jou staat ook echt vet !

2 likes

Ik ook niet meer. Blijkbaar heeft hij het weggehaald.

1 like

Dat wordt een dikke SKX! Ben heel benieuwd naar de foto’s straks.

Ook fijn om te lezen dat de communicatie met MW goed verloopt :ok_hand:

Heb mijn skx vandaag voor 't eerst even op de originele rubberen strap gezet… bevalt tot nu toe prima. Twijfel nog wel om er een Crafter Blue met z’n “curved end rubber” op te zetten… Maar deze vind ik dan weer erg prijzig. Iemand ervaring met de CB strap?

1 like

Ik ben er zeker van dat dit een blijvertje gaat worden ! En om op je vraag te antwoorden nee heb hier zelf geen ervaringen mee maar er zal op hf wel iemand zijn die je hiermee zal kunnen helpen … we hope for the best

1 like

12 likes

Ok, jammer. Dan heeft ie pech hoor, regel het zelf wel :blush:

Ik heb vorige week de SKX013 besteld bij monsterwatches, heb alleen een bevestigingsmail gekregen, heb ook nog een mail gestuurd maar krijg maar niks terug. Weet iemand misschien hoe lang het ongeveer duurt voordat er bezorgd word?
Ben pas sinds kort aangestoken door het virus dus weet ook nog niet zo goed welke aanbieders betrouwbaar zijn en welke niet namelijk.

Bij hem kan het af en toe erg lang duren.
Geduld is een schone zaak in dit geval.

1 like

Ok bedankt, als er maar geleverd wordt is het goed ;
)

Er is een volledige Topic over monsterwatches met verschillende ervaringen en meningen laten we de discussie daar houden en hier verder gaan met SKX ONLY de horloge die iedereen op een bepaald Niveau prikkelt. Rob specifiek is een enorm gepasioneerd persoon als het over horloges gaat als je een Seiko zoekt is dit de plaats om te bestellen.

3 likes