Seiko SKX only (Deel 1)

:blush: Ik wilde de j-versie hebben van 009, aangezien ik dat de mooiste vind. Je bent een (horloge-)gek of niet? :smile:

1 like

Met de nadruk op gek als je een J boven een K verkiest maar die discussie gaan we niet starten.

wait, I just did :roll_eyes::thinking:

1 like

Dat denk ik ook. Dus, ik zie het ook niet als een belegging.

Oh, verklaar je nader! :face_with_raised_eyebrow:

Google is je vriend :hugs:

Ik heb heel wat vergelijkingsfilmpjes/-reviews bekeken, en ja, er moet niet of nauwelijks verschil zijn. Maar laat nou net de J-versie op dit moment goedkoper zijn, dan de k-versie. Dan is het mooi meegenomen om nu beide versies te hebben en zelf het (non-)verschil te ervaren. :smile:

2 likes

Ik uiteraard ook niet, mijn gedachte was meer van, ik vind van de nieuwe versie de wijzerplaat echt niet mooi, dus ik koop er nog snel een voor een prima prijs en dan heb ik wat leuks voor later!

1 like

Groot gelijk. Plus met het voordeel dat je dan een echte duiker hebt. Ook al zal hij waarschijnlijk nooit het zeewater zien. Hooguit de regendruppels tijdens een omstuimige wandeling.

1 like

Haha, de 007 heeft het zwembad ervaren, maar verder wordt er niet echt gedoken hier idd :joy:

Dan is de keuze snel gemaakt :+1:t3:

Ik zal lang niet de eerste zijn die het hier vraagt, maar ik ben op zoek naar een skx009 en lees in de laatste posts dat sommigen van jullie er net een hebben gekocht. Waar doen jullie dat en hoeveel ben je dan ongeveer kwijt.

Zag er onlangs nog een op marktplaats staan voor 225. Die zag er erg goed uit, maar de verkoper wilde absoluut niet f2f afspreken, ondanks dat ik slechts 7,5 km bij hem vandaan woon. En aangezien de foto’s er erg shiny uitzien, twijfel ik over dit wel klopt.

Ik heb er nog 1 in de stickers. Binnenkort maar eens ruilen tegen een Rolex.

Toch niet die uit Best? Daar klopt helemaal niks van. Opletten!

1 like

Nee, eentje uit Amstelveen. De verkoper antwoordt netjes op mijn berichtjes. Maar wil het horloge alleen opsturen. Ik heb hem uitgelegd dat ik er geen goed gevoel bij heb als de afstand zo klein is en hij per se niet wil afspreken. Dat snapt hij wel, zegt hij.

1 like

Gebroederlijk, Sei(ko) aan Sei(ko)

13 likes

7 likes

8 likes

Beetje ons voor de gek houden met die vreemde hoek…
Zo kijkt hij makkelijker :wink:

11 likes

Zo, was weer een tijdje geleden dat ik hem droeg … 009 op solid jubilee

IMG_2538

7 likes

@Jeff bij deze Fotos van de skx007j later gepost worden hehe. rob zou morgen pas een lading horloges geleverd krijgen en vandaaruit word mijne aangepast . hopelijk volgende week in mijn bezit.