Seiko SKX only (Deel 1)

Deze insert zal er ook smerig lekker op staan denk ik.

1 like

Ik zie in de banner op de site al dat de lume in die bezel een andere kleur heeft dan op de wijzerplaat.

Zou voor mij een no-go zijn. Maargoed, misschien voor Ide wel. Ik hoop ook dat ik die 171 nog op knalroze band langs zie komen.

4 likes

daarom graag de bezel die je al besteld hebt :upside_down:

1 like

Dat dacht ik. Ik gok volgend weekend binnen of paar dagen erna :sunglasses:. Hij is al “despatched to overseas” iig.

1 like

Gelukkig ben ik me bewust van mijn gebrek aan visualiseren, anders zou dit best eens een dure obby kunnen gaan worden.

1 like

Lume shot SKX007

3 likes

Lume shot :smirk:

3 likes

Hahaha

Je bedoelt vast op je Dropbox minimaal 10 mapjes hebben met daarin een onderdelenlijst in .doc en bijbehorende photoshop van het eindproduct?

Ja er kunnen idd wat schmoneetjes in de hobby gaan zitten, maar daar ben je zelf bij :upside_down:

1 like

Klinkt niet goed inderdaad. Kom er maar 's mee langs anders. :slight_smile:

1 like

Nee, niet gevallen. Altijd netjes gedragen. Nog geen gekke dingen meegedaan😉. Maar ook al is ie gevallen, dan neem ik aan dat ie dat kan hebben.

1 like

Thanks!!
Waar is dat?

Mag ik vragen wat voor band hier op zit ?
Of lees ik er overheen ?

1 like

http://www.monsterwatches.nl/product/waffle/

Een waffle strap van Rob, het rubber is ontzettend soepel. Hij heeft ze zelf laten maken, en dat is best goed gelukt.

2 likes

Thx, zijn inderdaad erg geslaagd :+1:t2:.

Jammer genoeg alleen nog maar in 22 mm

Zoek zelf 20 en 24 mm.

WoW die 009. Mocht je die ooit weg doen Pm me dan :wink:

1 like

Zal niet snel gaan gebeuren denk ik :yum:. Maar mocht ik me bedenken, dan ben je de eerste die een pm krijgt

1 like

Je hebt PB!

:slight_smile:

Seiko SKX009

4 likes

4 likes