Seiko SKX only (Deel 1)

9 likes

3 likes

Als het gaat om een val van tafel/polshoogte naar de grond: Dat is geen goede aanname.

Heheā€¦

19 likes

Op vakantie in het mooie Toscaneā€‹:spaghetti::wine_glass::sunrise::tent:
Hier alleen een foto met het minst mooie stukjeā€¦de tentšŸ˜„

5 likes

Heerlijk man, geniet ervan.

13 likes

Heerlijk veelzijdig, loopt altijd en nog goed ook :ok_hand:t2:.
Mvg. Bertjan

3 likes

Een Roan tent ?

Hahaha, hoe raad je t!?:+1:
Zeer goed vertoevenšŸ‘Œ

Dank je wel Han!:blush:

1 like

Ervaring :wink: fijne vakantie !

Hallo Skx vrienden,
Ik heb de luxe 2 009 skxā€™s te bezitten. 1 skx009J die absoluut niet weg gaat en 1 skx009 mod.
Deze mod heb ik vorig jaar via Ebay gekocht:

Ik merk dat ik de J eigenlijk standaard draag en dat de mod blijft liggen.
Ineens had ik vanmiddag een ideetje en hopelijk kunnen jullie hier iets over roepen en meedenken.

Uiteraard ben ik helemaal weg van de Zimbe maar ook de nieuw Padi pepsi met de prachtige blauwe wijzerplaat.

Kan iemand mij vertellen of de blauwe wijzerplaat los te koop is. Of iets wat daar dicht in de buurt komt. De bezel zit er al op dus hoef er weinig gewijzigd te worden.

MAAR ik zat ook te denken. Kan ik kwa mod misschien s in de buurt komen van de Zimbe?
Ik heb namelijk al wat replicaā€™s gezien maar ik kan nergens spulletjes hiervan vinden.

Hieronder de modellen die ik bedoel.

Ben benieuwd of iemand hier al mee bezig geweest is!? En waar zou ik anders dan bij Monsterwatches een mod kunnen laten uitvoeren. Lees dat Rob het nogal druk schijnt te hebbenā€¦

2 likes

Ik heb deze net 2 weken geleden gebouwd. Ik heb ook de orginele PADI wijzerset gebruikt om het plaatje compleet te hebben.

De Zimbe en PADI wijzerplaten en wijzersets zijn beiden nieuw te vinden op ebay. De verkoper heet ā€œwatch-expert-europeā€ en is een Nederlands bedrijf.

Qua SKX Zimbe, als jij een grijze chapter ring kan vinden die matcht, dan kan ik er wel eentje bouwen. Ik heb alleen nog nooit zoā€™n grijze chapter ring gezien voor een SKX :sunglasses:.

7 likes

@HanDavinci erg mooie skx zeg.
Bedankt voor de tip.

Schrik een beetje van de prijzen haha.

Zag in eerste instantie allemaal wijzerplaten van rond de 15$ deze is iets anders geprijst.
De zimbe kan ik niet vinden helaas.
Heb wel al wat grijze/witte/metalen bezels gevonden.

Orgineel spul is duur. Maar als jij een Seiko duiker hebt waar geen Seiko op staat raak je nog wel een keer uitgekeken haha.

Edit: Je post nu de Blue Lagoon dial eh, als je die in een 009 wil zetten heb je een verschrikkelijk verschil in kleur met de rest.

Had al zoā€™n vermoedenšŸ˜‰ Dank je wel!

Mee op vakantie :sunglasses:

1 like

4 likes

Crosspost weliswaar. Recentelijk overgenomen van forumlid.

1 like