Seiko SKX only (Deel 1)

Recent aangeschaft bij MonsterWatches, SKX009J met coin-edge bezel, double domed saffier en solid Oyster.

8 likes

Ziet er netjes uit hoorā€¦ :grimacing:

Mooie nato met zeer mooie hardware! Waar heb je deze vandaan?

23 likes

Heb m alleen 's nachts af, verder geen seconde van mijn pols geweestā€¦ehh ja toch wel, heb m een paar keer schoongemaaktā€‹:grin: Bedankt @Tudor13 voor dit tophorloge, nog steeds erg blij mee!:ok_hand:
Ff een kiekje uit het mooie Toscaneā€‹:wine_glass::spaghetti::sunrise:

7 likes

Mee in de buggy tourend door Ibiza

2 likes
2 likes

4 likes

Vaker deze vraag langs zien komen: Wil ik een meer getaperede oyster band op mijn SKX ofniet?

Nu heb ik van @MotoSkooly zijn SKX thuisgekregen en deze heeft een tapering naar 20mm oyster erop.
Ik wilde toch even het verschil laten zien, want ik stond er behoorlijk van te kijken.

Met tapering naar 18mm sluiting:

Tapering naar 20mm:

Side by side:

Ik ben er nog niet over uit of ik de sluiting aan de verkeerde kant draag of dat Roel dat doet. Ik laat het mooi in het midden :stuck_out_tongue_winking_eye:.

4 likes

Ik stem op de taper! Ziet er beter in proportie uit :+1:

1 like

Het gaat toch om 18mm of 20mm taper?

1 like

18mm +1

1 like

Je hebt helemaal gelijk, ik heb het even aangepast.

1 like

Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar 18mm, ik vind een taper van 20mm erg lomp aanvoelen om je pols.

1 like

Nee 19mm is er nietšŸ˜œ

Ik ook persoonlijk. Maarā€¦mijn pols past bijna 2x in die oyster van Roel, dus op een brede pols staat 20mm waarschijnlijk wel veel beter :sunglasses:.

2 likes

:joy:

Alles in perspectief. Ik had er een Superjubel op zitten met 18mm sluiting en dat voelde mij wat ielig aan allemaal. Het is toch geen dresser?

Daarom maar een SuperOyster gekocht en de jubel aan een goed doel geschonken.

Moet er wel bijzeggen, mijn andere duiker was een 46MM Oris Aquis :grin:

1 like

Verkeerd is een subjectieve mening vanuit een ander perspectief. Maar jou sluiting zit in ieder geval de andere kant op :relaxed:

1 like