Seiko SKX only (Deel 1)

Nieuwe aanwinst alvast even snel laten zien. Wat een prachtige mod. SKX007 met SKX171 wijzerplaat, sapphier (kijk die fraaie, blauwe gloed), ceramische insert en coin-edge bezel. Uiteraard met Solid Oyster.

5 likes

De standaard versie voor een vriendelijk prijsje op de kop kunnen tikken.
De stalenband valt niet tegen met oorpluggen in :smile:.
Aangeschaft voor op mijn werk, zal waarschijnlijk met enige regelmaat een flink pak slaag te verduren krijgen.

Al met al prima value for money !!! :+1:

8 likes

Deze SKX007-J overgenomen van medelid @illewoare, welke een super verkoper is!

Schitterend horloge ben er helemaal blij mee!

4 likes

Staat beeldig op je pols! Bedankt voor het compliment :slight_smile:

1 like

Tof, maar ben er nog niet uit of ik 'm wil houden naast de MM

12 likes

Ah joh, gewoon die MM hier in het blauwe slingeren! :smile:
Mooie SKX

1 like

Ik zou hem houden, heb je in ieder geval 1 duiker met krasvast saffierglas :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee geintje, allebei toppers natuurlijkšŸ‘Œ

2 likes

Zit er double domed saffier in de SKX? Mooi duo zoā€¦

1 like

Double domed en keramische bezel :sunglasses:

1 like

Die kan wel wat hebben dusā€¦ :sunglasses: benieuwd of je hem gaat houden. :thumbsup:

Seiko duikfamiliešŸ˜Ž

3 likes

Mag mijn 013 ook meedoen?

4 likes

Echt prachtige mod!

1 like

Zoals ik al een beetje verwacht had, krijg ik toch langzaam maar zeker wat spijt van de verkoop van mijn skx :slight_smile: Daarvoor in de plaats is wel een mooie Sinn gekomen, maar ik heb toch nog een horloge nodig voor dagelijks gebruik op het werk. Daarom overweeg ik toch om weer een skx te kopen. Hiervoor heb ik de 007 en de 009 gehad. Ik zou graag weer een 009 kopen maar dan wil ik de bezelinsert vervangen voor een donker blauwe.

Weet iemand waar ik een donker blauwe bezelinsert vind die mooi matcht met de dial?

1 like

Zoiets?

Zoiets?

Yobokies big dot bezel insert.

Edit: dit is jouw SKX009 geweest btw :smile:

4 likes

Zoiets ja, mag nog best wat donkerder, maar dit komt in de buurt.

1 like

Ik hoor nu ook bij t clubje. Top klokje. Bij deze meteen een positieve ervaring met @GVB78 als verkoper. Dikke prima! Maar ik ga hem wel helemaal de moeder modden. De skx bedoel ik danā€¦ Dusā€¦

7 likes

8 likes