Seiko SKX only (Deel 1)

één van de, uiteraard.

Ik heb voor mezelf een SKX gebouwd met de witte Sumo plaat:

En voor @anon10817008HF een Turtle:

En voor @Logie komt er in januari een SKX aan met precies dezelfde samenstelling als de bovenstaande Turtle. Heul erg gaaf.

Nog een leuk nieuwtje voor de modders die sub inserts gebruiken op een SKX. Dit is precies het geschikte topic ervoor.

Ik ben al een paar dagen met Alex van Crystal Times aan het mailen, en hij vroeg mij om een mening over nieuwe chapter ringen. Binnenkort komen er gepolijste en gebrushede chapter ringen bij voor maar 12 Amerikaanse piek.

Maar nu over de sub inserts. Ik vind ze erg tof en gebruik ze op veel van mijn mods, maar helaas is er maar één saffier wat naadloos over gaat over deze inserts en dat is de double domed CT037CIS:

Maar…ik ben eigenlijk helemaal geen fan van het double domed saffier en wil hier gewoon een vlakke voor hebben (met flush fit), en dan wel eentje van 5.3mm dik. Alex vond het een erg goed idee, en over 4 weken zijn de eerste samples klaar! Over 6 weken heb ik de eerste in huis.

Ik denk dat hij ze later wel in productie gaat nemen, aangezien dat precies is waarmee je een mod af kan maken. Erg leuk om deze input te hebben :sunglasses:

16 likes

Lobi

1 like
1 like

Geen signed kroon?

Er zit een 6R15 in de SKX met een SARB059 kroon. Signed dus :smirk:

1 like

:man_facepalming:

1 like

Wat vinden we hiervan?

Hier te koop.

Ik ben geen reclame aan het maken. Maar voor de liefhebber die eens wat anders wil. Ik denk dat ik het zelf teveel van het goede vind.

4 likes

In het echt ziet er vast anders uit dan op het plaatje.

1 like

Beetje kermis, maar stiekum ook wel erg cool😎

lijkt op…

Ik vind het wel bijzonder, knalt er wel lekker uit. Leuk voor de kerst :grinning:

Ultieme beater:

1 like

Sjacherijnige kop vanwege zondagochtend -roei-sessie

3 likes

Ach, Pipo houdt je mooi gezelschap :clown_face:

Pipo mag zich wel eens scheren met zn onverzorgde kop.
Stoppels heb ik ook maar een neus moet je bijhouden :pig_nose:

2 likes

Zei iemand SKX mod?

@Logie, bedankt voor het tijdschriftje knul.

11 likes

Klaar voor de zomer :sunny:

1 like

Beetje vroeg nog ofniet?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik kijk er nu al naar uit :joy: :wink:

:heart_eyes:

19 likes