Seiko SKX only (Deel 1)

Nice !

1 like

3 likes

Hirsch Pure?

Yep. Scherp!

Nice, staat goed!

1 like

Gisteren de red triangle insert op deze 4R36 171 Sub gezet. Best wel cool.

10 likes

Een kleine scoop. Over een paar dagen komen er brushed en polished chapter ringen op de site van Crystal Times te staan met laser etched markeringen erin. Ik weet zelf nog niet wat ik ervan vind, maar er zijn hier vast liefhebbers.

Hij heeft ze sinds een paar weken ook al te koop zonder de markeringen. Ik heb er al een paar (brushed) thuis, en de kwaliteit is top en tevens de goedkoopste op de markt. Tip dus, voor de knutselaars.

2 likes

Lelijk

2 likes

Ben nog in gesprek

Wie weet 2018 ?

1 like

Hmm… brushed zou dat wel kans van slagen moeten hebben denk ik.

Vind de standaard brushed ringen vaak wat kalig.

Oja. Wat een ontiegelijke kutsite om zaken op te vinden :frowning: of doe ik wat fout?

2 likes

Haha, nee klopt. Is een slechte opzet. Gelukkig zijn voor mij de zaken beperkt en kan ik zoeken op productnummers :smile:

2 likes

Uploaden… To be continued😃

Ook ik ben overstag gegaan!! Dolblij met mijn skx007!
Door dit forum en het vele keren voorbij komen van deze modellen, steeds meer gaan waarderen. Van de zomer eerste keer live gezien en omgehad bij Andy @septentrio thuis en het heeft toch nog even geduurd maar moest ervan komen. Hierbij mijn NA :heart_eyes:met dank aan Ronald @Rotterdammert

11 likes

Veel plezier ermee @HaikoM

1 like

12 likes

Gave wijzerplaat met passende wijzers!
Welk type is dit of is dit een custom mod?

Dank je.
Dit is een custom mod die ik in ontwerp heb.
Moet nog uitgevoerd worden

@HanDavinci
Prachtig😍

2 likes

Mooi hoor, wat is dit voor band?

Heb dit horloge niet meer, maar er zat een canvasband met leer aan de onderzijde op van Eulit. Topding👍