Seiko SKX only (Deel 1)

Ik zie nu pas hoe lang je die band hebt gehad😂 Das wel kwaliteit dan… hij ziet er nog goed uit💪

Mag ook wel na 2 maanden👍

Wat een leuk ding zo een SKX007 :wink:

Hij verdringt zelfs mijn 2x Swiss Made in mijn kistje vwb draagtijd…

1 like

Eindelijk gevonden wat ik zoek. De linker maar dan zonder het puntje in het driehoekje op 12 uur. :heart_eyes: Zou dit ook op een skx013 kunnen? Ik heb dunne polsen en misschien past die beter.

Nee, de AM onderdelen zijn er niet voor. Met een SKX013 kun je vrij weinig.

Thanks, nu nog een juwelier vinden waar ik de skx007 kan passen. Niet iedereen heeft deze op voorraad heb ik gemerkt.

1 like

FF wat kleur iN de groep gooien.

4 likes

Ik mag ook in dit Topic, energie tijd geleden overgenomen op dit forum en sindsdien aantal SKX fans erbij:

4 likes

Heb deze SKX007 korter dan een jaartje en ik begin te merken dat hij wat minder ‘strak’ begint te lopen. Ik heb geen luxe meetapparatuur, maar het lijkt soms dat hij met een minuutje per dag achter begint te lopen. Ik verwacht dat hij nog onder de garantie valt van de zogenoemde ‘plakmerkgigant’, maar ik vind dat wel een gedoe om dit onder garantie te laten vervangen. Wat zou het kosten om een horlogemaker er naar te laten kijken? Wat zouden jullie doen?

2 likes

Af laten regelen is waarschijnlijk voldoende.
Misschien direct combineren met plaatsen van een saffier glaasje, dan heb je mooie upgrade.

Enig idee wat een gebruikte SKX007 moet kosten?

Nieuw zie ik ze vanaf £125 gaan maar alle beetjes helpen natuurlijk :slight_smile:

Hetzelfde. Die prijzen zijn recent heel erg gedaald door eglobalcentral. Ik zie ze hier vaak tweedehands duurder dan de huidige nieuwprijs.

Mag dat kosten? :wink: En heb je een tip wie ik daarmee kan lastigvallen? Ik begreep dat Rob geen onderhoud doet aan elders gekochte 007’s en Handavinci in principe geen onderhoud doet aan 007’s?

Correct, maak er maar uit principe van :smile: Ik wil gewoon leuke dingen bouwen.

Crosspost:

7 likes

Precies, dat begrijp ik! Hoewel dit een hartstikke leuke uitdaging kan zijn natuurlijk :rofl::sweat_smile:

2 likes

Als je saffier laat plaatsen regelt Rob direct af begrijp ik van zijn site. Dat hij elders gekochte horloges niet wil upgraden zal wel meevallen denk ik. Overigens heb ik zelf nog geen elders gekochte horloges laten upgraden bij Monsterwatches.

Ik heb een SKX009 van eGlobal. Daar wil ook een keer saffier in. Ik denk er aan om horlogemaker in de buurt te vragen of hij het kan plaatsen. Dan bestel ik zelf het glaasje en hoef ik het horloge niet te verzenden. Ik verwacht dat dat wel kan, incl. afregelen. Dat is een optie die je ook nog kan overwegen.

1 like


Met gezellig kleurende nato.

De kogel is door de kerk, deze gaat mij verlaten. Super gaaf ding, maar ik draag hem zelden. Damasko wint regelmatig in het weekend.

Het gaat hier om een (bijna) unieke @HanDavinci mod waarvan maar twee ter wereld zijn. Er is nog een suïcidale Amerikaanse prepper die met deze combinatie loopt.

Toegegeven; in Scandinavië huist een zelfde combinatie ook, maar zonder de magic touch van Han.

Ik sta open voor PB’s. :slight_smile: Ik ben mij bewust van de internationale belangstelling.

7 likes

Yeaaaah 'Murica bruuuuhhhh :us:

Laten we iedereen nog meer semi- en automatische wapens geven zodat ze elkaar af kunnen knallen, because it’s the greatest nation of the world! :joy: (Edit: ben niet zo dol op Amerikanen, het gros is te simpel voor woorden).

4 likes

2 likes