Seiko SKX only (Deel 1)

Binnenkort ook maar eens uitkijken naar een Jubilee/Oyster, :point_up_2: ziet er allemaal wel erg fijn uit:
SKX009J_17_s
Naamloos12_s

3 likes

Zeker. Erg mooi en erg comfortabel. @Fate_Amenable_To_Change is er ook bijzonder over te spreken.

P.S. je mag je schoenen wel eens poetsen

2 likes

Klinkt goed, is er een merk dat er kwalitatief bovenuit springt? Op dit moment vind ik op het web Strapcode, Uncle Seiko en Monsterwatches.

Poetsenā€¦?! :face_with_raised_eyebrow: Dat is vintage met bijbehorend ā€œkarakterā€! :heart_eyes:

2 likes

Ja, die wil je.

1 like

SKX007 met vlak saffier :sunglasses:

3 likes

Hij is heel aangekomen. Top!

1 like

Ah, helemaal vergeten te melden. Ja, hij is gearriveerd. Merci!

3 likes

Nietes. Metalen banden op SKXenā€¦ :face_vomiting:

Waar je mā€™n tirade tegen deze rammelbanden bedoelt. Daā€™s ook een soort van spreken. :slight_smile:

3 likes

Ik werd nieuwsgierig bij ā€œtiradeā€. Jouw verhouding met de jubilee stelt niet teleur:

En de absolute kers op de taart:

:joy: :joy: :joy:

Maar als ik het goed begrijp zit ik met een oyster dus wƩl safe?

4 likes

save_file_disk_open_searsh_loading_clipboard_1513

Volgens mij gaf @Fate_Amenable_To_Change net het juiste antwoord, gewoon een jubilee eraan hangen :ok_hand:

4 likes

Je hoort hem er wel bij te hebben, zoā€™n rammelaar :joy:

1 like

Hoe duur kost het om een seiko skx009 te laten afregelen?

Net nummer 5 binnengekregen. Solid Oyster lag al klaar. Vanaf nu 3 weken om de pols en nooit meer wegā€¦ ik beloof het :v:

8 likes

doh

2 likes

Stuur maar een PB - ligt er aan waar de afwijking aan ligt (mogelijk uurwerk aan onderhoud/vervanging toe), hoe vuil de kast is, evt. ultrasoon reiniging van kast en evt. band, wd-test over- en onderdruk. :+1:

Mā€™n nieuwe aanwinst! Ik twijfel nog of ik deze, een zwarte NATO of een bruine leren band zal gebruiken. Denk dat het een van de twee laatste zal zijn. Gelukkig was @lordrembo zo vriendelijk er direct al een zwarte NATO bij te doen :+1:

2 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

Waarom jezelf beperken tot Ć©Ć©n bandje? Verandering van spijs doet eten. Zorg voor een goed springbar tooltje en swappen alsof je in een parenclub zit :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

9 likes

Omdat een jubilee hem zo goed staat, rammelt zo lekker :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes