Seiko SKX only (Deel 1)

Ik heb hem hier vandaan.


Je krijgt 2 stemmen erbij. Die maak je op maat, afhankelijk wat voor kast je hebt.
Ik heb de stem afgeknipt met een zijkniptang en daarna op maat geslepen met de bandschuurmachine. (Hele fijne schuurband)
Je schroeft de stem dan in de kroon en dan ga je passen of alles werkt. Zonodig knip/slijp je er nog wat van af.

1 like

O.a. dat ja maar ook voor meer stevigheid. Helaas alle mesh die ik gehad of gezien heb past geen fat springbar op. Maar die van je foto ziet er degelijk uit.

Naar mijn weten zijn stalenbanden niet geschikt met fat springbars behalve een paar banden van StrapCode.

15 likes

Een rode broek! Ik voel me al ongemakkelijk met de combi SKX en Izzo blauwe broek. :wink:

1 like

Dat dus.

Felgekleurde katoenen broeken zijn voor kinderen.

1 like

4 likes

Zonde om zon mooie skx in t bos achter te laten!

1 like

4 likes

Dit is off-topic! Is een SKX171 wijzerplaat.
Ik heb gevlagd. :wink:

2 likes

Haha goed gezien :joy:

Uit nijd de mijne :wink:
De kleine is lekker aan het koken op de achtergrond.

10 likes

Wat vinden jullie van de mesh band (NA) op de SKX009? Voor erbij hĆØā€¦ Naast rubber, President, JubilĆ©e, Oyster 3Dā€¦ :wink:

3 likes

De daily beater maakt zā€™n naam waar!

2 likes

Mocht je deze beauty ooit willen verkopen dan hoor ik het graag

1 like

11 likes

Mijn NA SKX007, overgenomen van een HF LID.

Mods: single low domed saffier, alu bezel insert, coin edge bezel, een super jubilee van miltat met glidelock sluiting. Vind m in een woord geweldig! :ok_hand:t2:

16 likes

Alle banden geen probleem. Maar een mesh? Sorry de uitvinder ervan hadden ze moeten stenigenā€¦:rofl::rofl::rofl::wink: ik vind het als een vlag op een modderschuit staan. Ik heb echt een pleuris hekel aan meschbanden pas echt nergens bij, Sorry mijn mening. Doet verder niets af aan de Seiko, ik heb er zelf ook 3 maar dan op een dikke vette miltat jubilee.

1 like

Okā€¦ Genoteerdā€¦ Deze heb ik naast rubber, President, JubilĆ©e en 3D Oyster, dus komt goed. En rust weerā€¦ :wink:

2 likes

6 likes