Seiko SKX only (Deel 1)

“SKX-Blumo Pepsi mod by night”

5 likes

4 likes


Let it glow :sunglasses:

1 like

Mocht ik over willen gaan tot de aanschaf van deze klok (en dan bij voorkeur de J versie) waar moet ik dan wezen, binnen of buitenland?

Monsterwatches.nl


Net terug van een heerlijke vakantie in ZF. Deze jongen 17 dagen non stop om de pols gehad. Zwembad in / uit , vol in de zon pats boem het water weer in, het deert hem echt niet…:+1: Alleen 's nachts op z,n ruggie. Bij vertrek 17 dagen geleden exact gelijk gezet met de radiocontrolled en u na 17 dagen weer eens thuis gekeken wat de achterstand/voorstand was. Tja exact -11 seconden in 17 dagen tijd. Top klok deze Seiko 0,6 sec per 24 uur in de min.:+1::+1: Japanse geweldenaar voor nog geen 200 euro.

8 likes

Schitterend!:heart_eyes:

1 like

Kopen! :sunglasses:

Het zonnetje in huis :sunglasses:

14 likes

Ja, dit is wat u denkt dat het is.

9 likes

Mooi.

Ik heb ook wat plaatjes geschoten.

Met een kleine cameo van @Dao. Die zijn username van een fles massage olie heeft afgetrokken schijnbaar :roll_eyes:

10 likes

:joy:

Arme @dao.

2 likes

SEX007 ?

nee dit is geen onduidelijke zin, rare software!

1 like

Ah een his (@anon50762135EV) en hers (@HanDavinci)? Straks samen even naar de ANWB flagship store. Schattig!

3 likes

Fijne dag!

6 likes

is dat die nieuwe 3d oyster van miltat?

Ja!

1 like

De SKX009 is slechts mijn vaste vakantiehorloge maar daarom niet minder tof! :sunglasses:

Sprong zojuist wel bíjna het zwembad in met de kroon uitgeschroeft!!! :grimacing:
Aan een vakantie ramp ontsnapt! :see_no_evil:

1 like

Fijne vakantie!

Maar waarom heb je je kroon los geschroefd? :sweat_smile:

Had de tijd ff goedgezet gisterenavond: +1 uur! :innocent:

1 like