Seiko SKX only (Deel 1)

de onderste van de twee foto s spreekt mij het meest aan.

1 like

Net aangemeld op het forum en al enige tijd interesse in een SKX. Ik denk dat het een 007J gaat worden. Heeft er iemand ervaring met het bestellen op eBay? Eventuele invoerkosten?

Ik heb al behoorlijk wat besteld op Ebay vanuit Azië maar nog nooit in die prijscategorie. Ben dus benieuwd of er wat bij gaat komen qua kosten.

Op Eglobalcentral zijn ze het goedkoopste. Ik heb er goede ervaringen mee en het schijnt dat ze eerst van Hong Kong naar Engeland gaan om zo importloos naar Nederland te komen.

Wel alleen K versies, dus geen 21 jewels of Japan made op de wijzerplaat. Dat zijn ook meteen de enige verschillen, en de plek van assemblage.

1 like

Verwachten jullie op eglobalcentral nog een pricedrop op black friday of worden ze niet goedkoper dan dat :slight_smile:

1 like

Dit is mijn SKX013, sue me

1 like

Deze crafter blue voor de skx vandaag binnen gekregen. Dacht eigenlijk dat ie zwart was maar ach…:blush: Heb er zowel een met een zwarte als een met blauwe plaat dus ik maak me nergens druk om.
Zit zeer lekker, wel weer ongelofelijk lang en nog een beetje stug maar dat wordt snel beter. Ik heb al ervaring met de crafter blue op de MM300 en daar komt gewoon geen ander bandje meer op (behalve misschien de erika’s MN strap). De band sluit redelijk mooi aan aan de lugs, zit net en klein beetje speling hier en daar dus niet helemaal 100% maar wel een goeie 97%. :wink:


8 likes

Mooie strap :ok_hand:

Had je invoerrechten?

1 like

nope, hier op het forum overgenomen :sunglasses:
Maar, zelfs met invoer en btw is het het alsnog gewoon waard.

Even slikken en weer door, met genieten :+1:t2:

1 like

Crafter Blue banden worden (o.a.) verkocht door Watchobsessions.co.uk. Zolang de Brexit nog geen feit is dus geen invoerkosten. Ook in Finland zit overigens een AD.
Btw, Crafter Blue zijn inderdaad topbanden. Heb er een op een Sumo en een op een Samurai. Draagt eerlijk gezegd veel prettiger dan de metalen banden. En dat had ik nog niet eerder meegemaakt.

2 likes

Top. Al zit je met verzendkosten alsnog op 77 euro. Maar ik vind het wel de mooiste optie… Die lederen van ze is ook gaaf, maar die verkopen ze bij watchobsession nog niet.

Kick :slight_smile:

Denk 5% dat doen ze wel vaker

thnx. geen schrikbarende kortingen dus verwacht.

Mijn SKX Blumo mod (afwisselend met pepsi & zwarte bezel) die voor altijd bij mij blijft:

12 likes

Mooi hoor

1 like

9 likes

Wat heb jij nou weer met je skx gedaan? Is denk ik de eerste keer dat ik een SKX zie die omgetoverd is tot een ‘Hommage’ :stuck_out_tongue_winking_eye:

The best watch you can buy in that specific price category…:sunglasses:

6 likes

8 likes


Kleding aangepast aan horloge of andersom? :grin:

7 likes