Seiko SKX only (Deel 1)

3D Jubelee :yum:

4 likes

Is er nog een verschil tussen 3D en een andere?

2 likes

Zover ik weet alleen de Endlinks

Zeker: de 3D wil je wel, de andere niet.

En welke verkoopt Monsterwatches? Heb het er niet bij zien staan.

Goede vraag! :grin:

De oyster is sowieso de 3D versie, de jubilee durf ik niet te zeggen. Je zou verwachten dat dit ook de 3D is, maar op de fotoā€™s en in de tekst wordt hier niks over vermeld (bij de oyster wel). Het beste is dus even een berichtje sturen via het contactformulier met de vermelding dat je op het punt staat te bestellen. :+1:

Edit: Of @MotoSkooly moet zijn jubilee toevallig ook bij monsterwaches besteld hebben en het kunnen bevestigen.

2 likes

Nee direct bij Strapcode

Bij Rob krijg je de 3D
Had m zelf na 3 dagen al binnen
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/8/4/0/840c6d8ed7dd21d531688b1e73d6840f57324e7a_1_281x500.JPG
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/e/2/b/e2badf6562e5710c4be5c703a9a8328f83156ce7_1_281x500.jpg
Een goed zittende band ,heerlijk te dragen bij je SKX

5 likes

Ja ok de Oyster is 3D die jij hebt besteld, maar weet je ook zeker dat de Jubilee 3D is?

Nee ,sorry . Stuur rob een bericht ,maar ik heb wel gehoord dat je dan soms geduld moet hebben.
Heb je vraag dus verkeerd begrepen . Jij wil voor de Jubilee gaan

1 like

Beide banden kan je niet echt mis gaan. Is net welke uitstraling je wilt.


6 likes

SKX kan gewoon op alles :hugs:

3 likes

Ja ik vind het allemaal mooi staan, twijfel alleen heel erg tussen de Oyster en de Jubilee. Ik vind over het algemeen Oysters supermooi, maar ik heb het idee dat de Jubilee bij de SKX009 het beste staat.

Decisions, decisionsā€¦

1 like

Ik heb de Oyster geprobeerd en lang getwijfeld over de Jubilee. Uiteindelijk gekozen voor een solid Presidential. Eerlijk gezegd blijft een solid Jubilee wel nog op het wensenlijstje staan.

1 like

Bevalt die Presidential? Hij staat mij nu onderaan het lijstjeā€¦

De Presidential bevalt prima. Niet te saai zoals de Oyster en niet te flashy zoals de Jubilee. Wat mij betreft de perfecte combinatie.

2 likes

Yup. 30 december besteld, nog niks gehoord. Alleen een automatische betaalbevestiging :thinking:
Ook de Oyster.

De poll is intussen aardig representatief, alleen de top 2 ligt dicht bij elkaar en zijn precies de 2 waartussen ik twijfel :joy:

Wordt er nog niet veel wijzer van dus. Al moet ik zeggen dat ik nog wacht op antwoord van Rob van Monsterwatches. Als de Solid Jubilee inderdaad 3D blijkt te zijn, denk ik dat ik die neem.

ik heb de gewone Jubilee besteld en verwacht hem morgen via horlogebanden

1 like

Wat bedoel je met ā€œgewoneā€?