Seiko SKX only (Deel 1)

hierboven hebben ze het over de 3d jubilee en ik heb dus niet de 3d

1 like

Aah ok, ik was al bang dat je deze had besteld:

https://www.horlogebanden.com/seiko-jubilee-horlogeband-skx009k2/

bang omdat???

Ik heb een solid oyster met zo’n vreemde tussen link in de end link.
Zie je niet veel, wat voor merk bracelet zou dit zijn? :thinking:

2 likes

Omdat zij enkel de originele band verkopen (op dit forum ook wel de “rammelkast” genoemd) en niet de mooie aftermarket banden die solide schakels en eindstukken hebben.

Uncle Seiko heeft dat ook toch?

1 like

oke dan mmmm nou dan ga ik kijken hoe die zit bij mij. want het is wel deze namelijk.

Weet ik niet.
Deze is van Monsterwatches.

1 like

Lijkt me wel lekkerder om de pols vallen. Heb ook een oyster van Monsterwatches onderweg, ben benieuwd.

1 like

Die van mij is tapper naar 20mm, er zit dus gewoon een standaard Seiko clasp op.

1 like

Zou wjean kunnen zijn.

1 like

Ok, ik heb ook 22->20 mm besteld.

1 like

Ik zou hem retourneren. Voor 12 euro meer heb je een product die kwalitatief 100x beter is. Er zijn hier hele hordes mensen die dat kunnen bevestigen.

Moet @joostvv2 de originele Jubilee retourneren en een Strapcode bestellen:

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben met deze solid heel tevreden, draagt comfortabel :+1:

Maar alles bij elkaar SKX + bracelet heeft een behoorlijk gewicht.
Je voel wel dat je wat draagt zal ik maar zeggen.

2 likes

Hetzelfde hier. 25 december besteld en alleen een bevestiging gehad. Ook al even contact proberen te maken via mail en Whatsapp, zonder succes overigens, omdat ik hoopte het te ontvangen voor een bepaalde datum. Lezend op dit forum begrijp ik dat dat niet uitzonderlijk is. Dit maakt het uiteindelijke landen van het horloge wel leuker!

1 like

Weet het. Had hem erop zitten toen ik de SKX hier van iemand overnam. Wou een jubilee dus heb de band verkocht. Twijfelde al bij het plaatsen van de advertentie en had instant spijt toen ik hem verkocht had :smirk:

Je moet geen haast hebben inderdaad. Ik heb hem toch niet direct nodig. Mocht het me echt te lang duren annuleer ik hem gewoon.

Mijn 007 :ok_hand:

7 likes

Nou dan heb ik weer wat te doen. :smirk:

2 likes

Het is de moeite waard.

1 like