Seiko SKX only (Deel 1)

Yes, is zeker ook een goede optie :+1:

U gebruikt nog Windows 95?

1 like

Hahaha is op mijn werk :grin:

1 like

Nou @joostvv2, bekijk de poll nog eens. :wink: Overtuigd?

Hahaha ja

1 like

Als duikfanaat heb ik opgemerkt dat nog niemand als betweter het ongevraagd heeft laten weten waarom de 009 eigenlijk de pepsi-kleuren heeft. Bij duiken mag je niet in 1 keer omhoog ivm met decompressieziektes. Het rode gedeelte is om de duiker te herinneren om nog even een tussenstop te maken om zijn lichaam te laten wennen.

3 likes

Welkom @YungJamesCameron ,

Als duikfanaat zult u ook weten, betweter als ik ben, dat beneden +/- 5-6 meter rood geen rood meer is maar wordt gezien als groen-zwartig. Als het hier al vandaan komt heb je er in de praktijk dus geen fluit aan.

Meer info hier:

https://forums.watchuseek.com/f74/purpose-pepsi-bezel-657062.html

4 likes

Seaweed choppen

7 likes

Deze, maar dan toch met wijzers van Rob:

4 likes

3 likes

7 likes

is de plaat blauw of zwart?
Gave mod!

1 like

Thanx, dat is een Blumo dial dus donkerblauw!

Ik heb er nog eentje met een zwarte plaat te koop😄

Inmiddels voorzien, alleen moet ik er nu zelf een nieuwe plaat in zetten :slight_smile:

1 like

Onderzoek :

Reparatie :

Vervoer :

Resultaat :

En dat uit 1 krant. Niks te doen ? Yep.

14 likes

:joy::rofl::joy::+1:

1 like

Vandaag de 007 gekregen, volgende week komt als het goed is de 009.

In de 009 komt een vlak saffier glas en in de 009 een nieuwe bezel insert en dubbel doom saffier.

Wat is verstandiger, zelf een glaspers aanschaffen via ebay/NLwebstore of even langs gaan bij een horloge maker?

2 likes

Heb vandaag geprobeerd mijn rubberen band te wisselen voor een jubilee band, heb op internet een springbar removal tool gehaald maar dat ding is nogal prut, iemand ideeën hoe ik de rubberen band eraf kan krijgen.

Zelf doen. Appeltje eitje. Heb het vd week ook gedaan met zo’n ding.
Precies zoals in de YouTube filmpjes.

1 like