Seiko SKX007/SKX009

Beste forumleden,

Voor mezelf ben ik opzoek naar een Seiko SKX007 en/of SKX009 in nieuwstaat en 100% origineel!

Eentje op rubber band, de SKX07K1 en een op originele Jubilee band, de SKX09K2.

Ik hoor het graag als iemand wat heeft!

Even een leuke band bijzoeken en klaar.

1 like

Beste mensen,

Er is werkelijk een enorme berg berichtjes binnen gekomen, waarvoor dank.
Ik ga eens rustig alles lezen en uitzoeken.

Iedereen enorm bedankt voor de hulp/moeite!

Groet,
Rick

1 like

Deze zag ik nog niet vermeld .Slechts 5 minuten jong! Just to be sure :slight_smile:

1 like

Thnxs!!!

1 like

Beste mensen,

Alles bekeken maar hij zit er nog niet tussen. Dus mocht iemand er nog ene hebben???

De SKX007 met originele rubber band en/of een SKX009 met originele jubelee band!

Oh ja en (zo goed als) nieuw.

Je kunt ook gewoon die 009 van het blauw kopen en er voor 60 ekkies een originele jubilee bijkopen.

Of andersom, de 007 van het blauw en er rubber bij kopen.

2 likes

Klopt,

Dat zit ook in mijn achterhoofd, maar eerst wil ik het graag zo proberen, beetje een gekke tik van me!

Bedankt voor het meedenken!

Hi Rick,

Ik heb een SKX007 met rubberenband in het blauwe gedeelte staan :wink:

Groet, Russ

Poeh,

Toch lastiger dan ik dacht om aan een skx007 en/of skx009 te komen.
Misschien ben ik “te moeilijk” en/of moet ik mijn wensen iets bijstellen.

Maar misschien is er nog iemand die er eentje heeft die weg mag, daarom nogmaals mijn vraag.

Een Skx007 op originele rubbere band en/of een SKX009 op origineel jubilee.
Het hoeft niet per de een J te zijn, een K is ook goed!

Ik hoor het wel.

Mijn SKX009 houd ik liever zelf, maar Pange heeft er nog eentje op origineel rubber. Misschien een jubilee van Strapcode erbij bestellen? Uit ervaring kan ik je melden dat de originele jubilee super comfortabel is, maar kwalitatief ook super teleurstellend is. :grin:

https://pangehorloges.nl/seiko-skx009/

Daarnaast kun je Pange ook een beetje in de gaten houden. Heeft regelmatig nog wel SKX007 of SKX009.

Anders misschien nog Monsterwatches proberen? Krijg je de SKX wel met saffier maar dat maakt hem meteen ook erg prijzig.

https://www.monsterwatches.nl/product/skx007-j/

Ha JvM,

Dank voor je bericht.

Ik heb inderdaad al contact gehad met Pange, en ik hou hem ook nauwlettend in de gaten.

Verdere websites ben ik een beetje huiverig mee en monsterwatches wordt inderdaad wel heel erg duur, wat opzich nog kan als je er 1 zoekt, maar ik zoek er twee.

1 like

Het is via het fijne forum gelukt om werkelijk 2 schitterende horloge’s te vinden.

De SKX007 op rubber band en de SKX009 op originele jubilee.

@ruh & @MarcDenBosch bedankt voor het prettig zaken doen en de gewelidge horloge’s!

En alle andere natuurlijk ook voor de input en hulp!

Hieronder snel een foto van “het setje”.
Meerdere foto’s zullen volgen!

1 like