Te koop:
Merk en model: Seiko SKX007J
Diameter: 42mm
Leeftijd: 5 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2020
Factuur en/of certificaat: Factuur is aanwezig. Zelf nieuw gekocht bij Robokies (Monsterwatches) in maart 2020.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Alleen geen doos. Komt op een stalen aftermarket jubilee met solid end links en daarbij krijg je het originele rubber, de originele rammelband en een bond stijl nato.
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor afhalen (Groene Hart), kosten en risico verzenden voor koper.
Conditie (krassen, werking etc): Het horloge is in goede gebruikte staat en heeft in november 2023 nog een kleine servicebeurt gehad door PT_Seiko. Naast de gebruikelijke gebruikerssporen hebben de clasps van beide banden krassen. Met name de originele Seiko jubilee is goed gebruikt. Het horloge zelf ziet er nog heel goed uit. Een kleine kras in het plexi bij 1 uur die je bijna niet ziet. Op de foto staat hij er wel duidelijk op. Verder heeft de rechter boven lug wat krasjes die niet meer onder haarlijntjes genoemd mogen worden.
Soort uurwerk en kaliber: 7S26
Prijs: EUR 350,- exclusief eventuele verzendkosten.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.