Seiko SKX009 (Saffier + NH36!)

Wegens de drum hobby die ik moet bekostigen verkoop ik mijn Seiko SKX009. Gemod zoals hij uit de fabriek hoorde te zijn :sunglasses:

Wat is er aan gemod?

• gesigneerde “S” kroon
  • een boxed, vlak saffier glas met clear AR coating
  • een nieuwe steriele caseback (origineel niet mooi meer)
  • brushed chapter ring
  • NH36 met hacking en handelingen

Het horloge heb ik opgeknapt om hem zo een tweede leven te geven. De kast heb ik licht met de hand gepolijst, alles afgeplakt en ook opnieuw brushing gegeven. Het glaasje was niet mooi meer, dus er zit nu een mooi hoog saffierglas in. De chapter ring heb ik vervangen voor een gebrushed stalen exemplaar, wat naar mijn idee veel strakker is. Het uurwerk liep nagenoeg niet meer, dus deze is vervangen voor een NH36 met hacking en handwinding waarbij ik gelijk de kroon heb vervangen voor een gesigneerd exemplaar. Hij is weer klaar voor jaren plezier.

Alle originele onderdelen heb ik bewaard, die krijg je er gratis bij en gaan niet los weg. Het horloge komt op een olijfgroene nato, die hem prima staat. Kleine disclaimer; ik heb hem niet laten testen op waterdichtheid en het horloge is al op leeftijd dus daar geef ik geen garantie op.

Merk en model: Seiko SKX009
Diameter: 41.5mm
Leeftijd: ik denk 2004, maar durf het niet zeker te zeggen
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): een maand of drie terug
Factuur en/of certificaat: nope
Originele doos en/of eventuele accessoires: ik heb vast ergens een Seiko doos liggen als je dat graag wil, na de eerste up is het watch only
Verzendkosten of afgehaald: mag allebei, kosten verzenden voor koper
Conditie (krassen, werking etc): heel netjes. Hier en daar een klein plekje wat ik er niet uit kreeg, maar kijk vooral naar de foto’s.
Soort uurwerk en kaliber: NH36
Vraagprijs: 315 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. Bingo!

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

14 likes

On hold.

1 like