Seiko SPB053j

Te koop
Deze prachtige Seiko met blauwe sunburst wijzerplaat. Ik dit horloge 1,5 jaar geleden hier op het forum overgenomen en met regelmaat gedragen. In de tussentijd zijn er nog wat horloges bijgekomen en krijgt deze veel te weinig draagtijd. Daarom doe ik de Seiko in de verkoop en ik ga ervan uit dat iemand hier veel plezier van gaat hebben!

Dan het lijstje:
Merk en model: Seiko SPB053j op deze mooie stalen band. Ook de originele (ingekorte) Seiko silicon strap en een bruin lederen band zitten erbij.
Diameter: 42mm, lugbreedte: 20mm, drilled lugs
Leeftijd: januari 2018
Papieren, doos en eventuele accessoires: tag, gebruiksaanwijzing, garantieboekje en afgetekende garantiekaart. Geen doos.
Verzendkosten of afgehaald: Bij voorkeur persoonlijk. Opsturen kan ook tegen kostprijs.
Conditie (krassen, werking etc): Het horloge zelf is geheel krasvrij. De band heeft wat ‘swirls’ ivm bureauwerk.
Soort uurwerk en kaliber: automaat Seiko 6R15
Vraagprijs: 600 euro voor de complete set

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object (met uitzondering van de foto met de lederen band. Die is nog gemaakt door de vorige eigenaar).

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).’

70cd30e37108ae029cf975aa0398ed365b3e6def_1_375x500![IMG_0836|375x500]

6 likes