Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Hier net zo
Geduld is een gouden zaak

1 like

In Japan worden de modellen al geleverd gezien recente Insta posts van bepaalde winkels.
De eerste op auctions yahoo is ook al verschenen.

1 like

Tja te duur imo en toch weer de gebruikelijke issues…:sleepy:
Voor dik 200 neem je dan toch beter een San Martin?

2 likes

Ik begreep bij de pre-order al dat het ook nog juli augustus of zelfs september kan worden vanwege de Corona en lastig verzenden. :cry:

Wat dan precies?


De uitlijning van de chapterring…

Voor velen acceptabel maar voor deze prijs echt niet…

3 likes

Als hij scheef staat heb je gelijk dat het, zeker voor dit prijsniveau, niet kan.

Maar bij drie, negen en 12 lijkt het goed te gaan. Kan het geen vertekening zijn?

2 likes

Valt me op dat de onderkant bijna altijd scheef zit. Het is maar een dun dingetje en boven zit hij goed. De zijkanten ook. Er gaat gewoon iets mis en blijkbaar heeft Seiko de oplossing nog steeds niet. De 5 is ook een fractie naar links…

2 likes

Do not feed the …
Oeps te laat.

2 likes

Alleen zit er helemaal geen chapterring op… :upside_down_face::upside_down_face:

2 likes

Je bedoelt trol? Luister pik. Ik vind dat Seiko geweldige modellen maakt. Er zijn leden die het acceptabel vinden maar wanneer ik er over begin lijkt het erop dat ze het toch ook niet ok vinden. Lekker kopen als je het geen probleem vindt. Leven en laten leven. Maar voor bepaalde prijzen is het gewoon onacceptabel. Is mijn mening.

8 likes

:joy:

Niet de beste manier om mensen te laten luisteren meestal

4 likes

Dat zeg ik tegen al mijn vrienden hoor. Is in 020 gewoon een koosnaam. Niks mis mee.

Ik ben je pik niet. En het is vermoeiend. Vooral die rare alternatieve (replica van Ali express) waar je iedere keer mee komt.
We weten hoe je erover denkt. Prima. Leven en laten leven idd

2 likes

:joy::joy::joy:

1 like

En het is niet dat ze geen ervaring hebben zou je zeggen.

Ik vind die met bruine plaat bijzonder mooi maar dan moet Ilinderdaad de uitlijning wel goed zijn.

Het is vertekening, kijk maar naar de rand rondom de lume. Schaduwwerking. Zoom maar een hele grote hoop in, dan zie je het verschil.

1 like

“Vooral die rare alternatieve (replica van Ali express)” waar heel internet vol mee staat met de vraag waarom die het wel goed krijgen…
Het is ook vermoeiend inderdaad en teleurstellend. Ik blijf maar hopen eindelijk die perfecte Seiko te vinden.
Maar ga me nu voornemen om alles waar het woord Seiko in staat te negeren.
Zal het woord niet meer gebruiken. Doei!:kissing_heart:

Moet er ook iet aan denken. :joy:

2 likes

Even mijn geodriehoek er bij gepakt en een van de andere foto’s gebruikt. Valt best mee toch?

2 likes