Seiko SPB14X Only (Deel 2)

Leuk! Waarmee heb je dat gedaan?

2 likes

Ik denk met een camera :wink:, je hebt nu de nieuwe google pixel 7 pro telefoon.
Kan je echt mooie foto’s mee maken, zag dat DanD een mooie foto had gemaakt met deze camera van zijn BB58. :smiley:

1 like

Gewoon, met m’n Gameboy Color, hoezo?

Nee geintje, met m’n Samsung Galaxy S20

1 like

:rofl:
Samsung maakt beduidend betere macro’s dan de iPhone!

11 likes

Sowieso
 Ben niet zo’n Apple fan zeg maar.

Een hoop blabla en marketing en doen alsof. Maaaaaar die discussie is niet nodig op HF :rofl:

En toch is dat ook wel een lekkere pocketshot hoor

1 like

Hahahha inderdaad. Hier bakkeleien we of Seiko nou te duur is geworden of niet hahaha

1 like

Veel te duur.

5 likes

Blijft een twijfel :neutral_face: leer op de spb

4 likes

Vandaag op groen rubber. Kijken of ik er wat van vindt

15 likes

Kan niet verkeerd toch!

1 like

10 likes

Leer op een duiker kan wat mij betreft prima. Vind het zeker in de winter prettiger dragen dan een nato of rubber. Staal is mijn ding niet zo en draag mijn 147 nu op de rubberen band.

Denk dat, in de SPB14x reeks, voor de 147 het lastigste is een mooie combi te vinden. Dus, als iemand suggesties heeft
, kom maar door.

1 like

7 likes

Ik heb hem zelf een tijd gedragen op een Waffle strap van Uncle Seiko. Dan krijgt die een lekkere retro look.

Wat ook heel erg mooi staat is de zojuist uitgekomen CTS strap van Delugs. Kost wel wat maar het is wel erg mooi! Instagram staat er nu vol mee hahaha.

6 likes

Twijfel over een dergelijke band
misschien maar eens gewoon proberen.

1 like

Ga er zeker naar kijken. USD 145,- is inderdaad behoorlijk aan de prijs.

Dat vind ik ook. Dan zal er ook nog wel invoer bij komen, omdat Delugs buiten de EU zit. Als ik zou weten hoe deze band was, dan zou ik het er wel voor over hebben voor de SPB14X. Daarnaast zit er wel een mooie clasp bij geleverd. @Rolopalooza heeft hem al, dus wie weet kan hij ons meer vertellen over het draagcomfort.

2 likes

Heb nu zo een 2 weken de CTS en ik ben er uitermate tevreden over. Erg soepel rubber en een goede clasp. Een micro adjustment zou het helemaal afmaken. Je krijgt er 3 delen bij die je op maat knipt dus 1 deel kan iets langer of korter zijn waardoor je met wat warmer weer bijvoorbeeld een iets ruimere om kan doen.

Veel geld dat wel maar imo is het het wel waard. Delugs heeft eigenlijk altijd wel goede kwaliteit.

2 likes

Net even naar mijn stadsie geweest en dit is het resultaat. Staat beter dan ik dacht.

11 likes

6 likes