Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Prima!

3 likes

Voor de 143 liggen ze nog bij de douane. Die houdt het al een aantal dagen vast, maar ik heb deze strap ook al voor de Turtle. De kwaliteit zal wel hetzelfde zijn, dus ik denk dat ik er wel tevreden mee zal zijn.

8 likes

Ongekend. Eergisteren de strapcode besteld op Amazon, voor 5 dollar extra op express levering gedrukt. En dan in minder dan 48 uur in huis!!

Mega, nu is hij af. En echt onder de indruk dat dit mogelijk is vanuit Kentucky naar NL in zo’n korte tijd voor 5 dollar verzendkosten :joy:

6 likes

Ja 5 extra.
Hoeveel in totaal ?

10 euro omgerekend in totaal

Dat valt nog mee dan…

Ja toch! Vond ik dus ook

Plus tax en import denk?

Yup…… en zo concurreert Amazon alles en iedereen kapot. Ze hebben lange tijd de strategie gehad om verlies te draaien waardoor ze alles voor bodemprijzen konden aanbieden. Alleen om de concurrentie uit te schakelen. Ik weiger daar iets te bestellen. Dan maar liever iets meer betalen en langer wachten.

1 like

Haha man wat een reactie.
Ik ben een simpel man en blij met m’n horloge bandje.

De wereld staat in brand… focus je op kleine geluk momentjes zoals een horlogebandje.

Overigens levert strapcode via Amazon als partner. Dus ik zie je punt niet helemaal in deze.

En nu baal ik want ga ik toch inhoudelijk op je in :joy:

2 likes

Dat gebeurt toch overal…

12 likes

Ben er blij mee!

Heb gelijk ook een nieuwe rubberen band (ref. R03E011J0) erbij gekocht. De afgeknipte band die ik erbij ‘kreeg’ kon ik in 't koppie niet verwerken, zo zonde … :wink: en bovendien valt de volle lengte op mijn pols prima. Dat wist ik al van de blauwe, ontzettend fijne band ook.

Ik had de band trouwens ook binnen 24h binnen @WatchesAndPugs, néé niet via Amazon waar ik overigens best veel koop. :partying_face:

12 likes

Komt dit niet rechtstreeks van Strapcode? Niet dat dit minder indrukwekkend is vanuit Hongkong :sweat_smile: zelfde ervaring hier, gaat super snel! Alleen de verzendkosten bij Strapcode waren (misschien nog steeds) erg hoog

1 like

Ja en bij Amazon op voorraad en bij strapcode zelf niet!

En mij bevalt ie uitstekend :grin:![IMG_20211127_125524|375x500,

3 likes

Het is ook een prachtig bandje! Vind dit type een van de beste OEM Seiko rubberen banden die ik ooit in handen heb gehad.

PS Zal ik je ook nog even een Swiffer toesturen? Sjees, wat een stof op het horloge … :joy:

5 likes

6 likes

Even wat inspiratie op doen voor een nieuw fotootje.

6 likes