Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Jawel, deze komt mijn kant op. Ik kan niet wachten.

11 likes

Zul je altijd zien, gaat de verkoop van mijn 143 niet door verschijnt mijn oude 149 in het blauw … :see_no_evil:

Ik troost mijzelf maar even met een waardeloze foto van een prachtige SPB143!

:beers:

Logisch! Prachtige aanwinst.
Wachten is trouwens ook voorpret, geniet ervan. :wink:

10 likes

Gaaf! Lig je al in je slaapzak op de deurmat? :grin:

2 likes

Het scheelt niet veel. Olfert gaf een indicatie van 3-4 weken, dat is me iets te lang op de mat haha.

Euh ja, dat is lang haha. 3-4 dagen is netjes. Toch duurt het altijd te lang als je een horloge hebt gekocht :joy: maar des te leuker het uitpakken wordt als ie is geleverd!

1 like

Jawel dames en heren, een prachtige 149 te koop 8)

1 like

Ik twijfel om mijn SPB143 te verkopen… Vind het een prachtig ding en super bang for buck, maar met 40,5mm aan de grote kant voor mijn iele polsjes… Het verschil met de Rolex in 34mm maakt dat extra duidelijk :see_no_evil:
Ik ga 'm nog eens een dagje dragen vooraleer ik overhaaste beslissingen neem!

1 like

11 likes

Ook eens op enkele nato’s gegooid. Ziet er tof uit, maar maakt het natuurlijk weer een stukje dikker.

En op staal tijdens de middagwandeling!

12 likes

Nato vind ik ook leuk voor de verandering, maar na een middag dragen ben ik er wel weer klaar mee :laughing:
Op staal of rubber is die toch het fijnst!

2 likes

Ik kan deze manier van nato’s omdoen heel erg aanraden:

Bij mij is die rare flap die je overhoudt dan meestal ook weg.

5 likes

Probeer het eens op een tropic, maakt het allemaal een stuk minder aanwezig op de pols ( en doet natuurlijk ook recht aan de originele opzet van het horloge)

Goed plan! Die ga ik er ook weer opzetten. Winnende combo! :ok_hand:

Kijk eens wat lekker @junior!

14 likes

Jajajaja, … :kissing_heart:

1 like

Mooie combo zeg, jeetje. Waar is deze tropic vandaan?

1 like

Het is deze. Echt een aanrader maar let wel even op de verzendkosten. Daar ben ik een beetje ingestonken.

https://meraud-watches.com/product/black-rubber-tropic/

1 like

Thanks!

Vanuit België. Hoe hard kun je daar instinken?

20,- verzendkosten die je in je mandje niet ziet. Toen ik betaalde met Apple Pay kwamen die kosten er opeens bij.

1 like

Oeh dat is pittig!

Hoezo 20 euro vanuit België?!? :flushed:

1 like