Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Tof horloge, groet van zijn neef.

9 likes

Hoe valt deze op een 16.5 cm pols mannen?

Hoe breed is je pols? Dat is wellicht belangrijker dan de omtrek. Op een brede platte pols zou ie goed kunnen passen, maar op een smalle hoge pols, zou het wel eens kunnen misstaan, ondanks dat de omtrek van de pols hetzelfde is :wink:

1 like

Ik heb een (iets onder) 16cm pols en vond hem nét kunnen, maar hij is wel topzwaar en best dik waardoor het me na een tijdje tegen ging staan.

Ik heb nu een Black Bay 58 die op mijn pols veel beter zit. Dat is wel een andere prijsklasse maar een Oris 65 is ook een goed alternatief. Heb je een volle beurs dan uiteraard ook de SLA017, wat een beauty is dat!

+1!!! *even onder het matras kijken of daar toevallig nog wat geld ligt…

Maar eens een rondje juweliers in Deventer e.o. maken of ze deze in het assortiment hebben om te passen. Meten = weten uiteindelijk!

yep… dat is uiteindelijk het beste. Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden! Ik weet in ieder geval dat ze in Apeldoorn bij Juwelier Royals er nog een hebben liggen… tenminste drie weken geleden nog wel. En voor zover ik had kunnen zien… nog het oude model, dus zonder lume pip op 3 uur.

Ik heb een 16,4 cm pols. En het ligt er inderdaad meer aan hoe breed je pols is met dit horloge.

Bij mij vind ik m precies prima, ook omdat de dikte meevalt van het horloge.

Zo. Ken net.

Ik wil hem weer 🤦

11 likes

Kan mooi!

Die is nog dikker dan de SPB143.

7 likes

Staat er een in het blauwe voor een best aantrekkelijke prijs haha

1 like

Dat was deze.

Die nu in het blauw staat komt van Solojapan en is op zich wel oké. Eerst wat eruit, een Sinn ofzo :sunglasses:

2 likes

Ik weet dat de mijne oorspronkelijk van @junior komt…en een ander serie nummer heeft 8)

1 like

Haha ja ik bedoel meer dat 1k een aantrekkelijke prijs is :joy:

3 likes

Excuus ik begreep je verkeerd. :slight_smile:

1 like

Maakt niet uit. :grin:

1 like

De 143 is ook naar 750, dus lijkt me dat de 149 rond de 1k best realistisch is.

1 like

Zit Solojapan in Barcelona? Diegene die @Stinkyfingahz aanbiedt komt nl. daar vandaan en is mijn ex. Lekker klokkie hoor, op staal …

… en op rubber!

Helaas zit ik nu heel even in mijn Astron-fase anders zou ik het wel weten. Deze mag bij mij nog wel eens om de pols. :wink:

6 likes